افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص حضور هوادار تحریمی: بلیت نداشت! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 363473
بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص حضور هوادار تحریمی: بلیت نداشت! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه سپاهان اصفهان درباره حضور هوادار تحریم شده این تیم در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی توضیحاتی ارائه کرد. روابط عمومی باشگاه سپاهان پس از بازی سپاهان اصفهان – ملوان بندر انزلی در هفته چهارم لیگ برتر و محرومیت هواداران طلایی پوشان بیانیه زیر را منتشر کرد: بار دیگر با تسلیت عمیق خود به باشگاه ملوان […]

باشگاه سپاهان اصفهان درباره حضور هوادار تحریم شده این تیم در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی باشگاه سپاهان پس از بازی سپاهان اصفهان – ملوان بندر انزلی در هفته چهارم لیگ برتر و محرومیت هواداران طلایی پوشان بیانیه زیر را منتشر کرد:

بار دیگر با تسلیت عمیق خود به باشگاه ملوان بندرانزلی و هواداران فوتبال کشور، برای این هوادار از دروازه ایزد منان علو آرزو می کنم.

در پی انتشار تصاویر فردی ممنوع الورود در ورزشگاه فولادشهر، حاکی از آن است که متأسفانه فرد مذکور بدون دریافت بلیت وارد ورزشگاه فولادشهر اصفهان شده و با بررسی سامانه فروش بلیت، مشخص شد که هیچ بلیتی وجود ندارد. بلیط ها صادر شده توسط این شخص اخذ نشده است و اساسا طبق نظر قبلی کمیته انضباطی امکان تهیه بلیط توسط این شخص با اطلاعات منتسب در سامانه وجود ندارد.

باشگاه سپاهان همانطور که قبلا اعلام شده بود همواره همبستگی و پایبندی خود به قانون را نشان داده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است، هرچند بدیهی است علیرغم حکم قبلی مبنی بر ممنوعیت ورود به تمامی ورزشگاه ها، باشگاه سپاهان و سایر باشگاه ها این کار را انجام نمی دهند. دسترسی به کنترل تمام استادیوم ها.

طبق پروتکل های اعلام شده از سوی سازمان لیگ، باشگاه ها مسئولیتی در قبال تامین امنیت و حفظ دسترسی به ورزشگاه ها ندارند. طبق حکم قبلی و با پیگیری باشگاه سپاهان، این فرد سرشناس ممنوع الورود شد و نتوانست از سامانه بلیت تهیه کند و به صورت غیرقانونی وارد ورزشگاه شد.

مدارک لازم در این خصوص به کمیته انضباطی ارائه خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)