افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

عدم برنامه ریزی و عدم جدیت در تصمیم گیران مرتبط با بازار

  • کد خبر : 363425
عدم برنامه ریزی و عدم جدیت در تصمیم گیران مرتبط با بازار

سومیا شورابی; بازار: بسیاری از صنایع از ابتدای سال افزایش نرخ مناسبی نداشتند و به دلیل جو منفی بازار، روزهای بدی را با کاهش قابل توجه قیمت ها تجربه کردند. به نظر می رسد اخبار اخیر مبنی بر افزایش خصوصی قیمت شیرخام و افزایش قیمت برخی از صنایع مانند داروسازی، صنایع کوچک را وارد بازار […]

سومیا شورابی; بازار: بسیاری از صنایع از ابتدای سال افزایش نرخ مناسبی نداشتند و به دلیل جو منفی بازار، روزهای بدی را با کاهش قابل توجه قیمت ها تجربه کردند.

به نظر می رسد اخبار اخیر مبنی بر افزایش خصوصی قیمت شیرخام و افزایش قیمت برخی از صنایع مانند داروسازی، صنایع کوچک را وارد بازار کند، همه اینها در حالی است که ثبات دلار نیما و قیمت های جهانی آن هاست. همچنین بازارهای مشتقه سیگنال خوبی به بازار نمی‌دهند، به‌ویژه برای شاخص‌سازان، قراردادهای اختیار معامله با افت شدید حق بیمه طی روز گذشته و احتمالاً کاهش همراه بوده است. در ارزش معاملات در این بازار نوید روزهای خوبی را برای رهبران بازار نمی دهد، در حالی که نوسانات ضمنی قراردادها نسبت به نوسانات تاریخی آنها در پایین ترین سطوح قرار دارد، بنابراین شاخص متعادل احتمالا راه سبز طولانی را در پیش خواهد داشت. او

تا زمانی که شکاف دلار نیما و آزاد کاهش پیدا نکند یا تک نرخی نشود، کل شاخص روند صعودی ثابتی را تجربه نخواهد کرد.

احتمالا تا زمانی که شکاف دلار نیما و آزاد کاهش پیدا نکند یا تک نرخی نشود، کل شاخص روند صعودی ثابتی را تجربه نکند، در حالی که هنوز تکلیف نرخ سود مشخص نیست و نرخ سود اوراق همچنان در سطوح بالایی قرار دارد. .

بازار

عدم بازگشت دامنه نوسانات بورس به حالت عادی علیرغم سپری شدن یک دوره بسیار طولانی، نشان از عدم برنامه ریزی و جدیت تصمیم گیران جدید مرتبط با بازار سرمایه برای بهبود وضعیت خود دارد. ارزش معاملات در سطوح قابل قبولی نیست. ما در حال خارج کردن پول از چرخه معاملات سهام هستیم و بزرگترین دلیل آن فقدان اقدامات لازم برای ایجاد اطمینان در بین سرمایه گذاران است.

شاخص هم وزن بازار کمی فضای بیشتری برای حرکت در روند هفتگی خواهد داشت، اما با 3 درصد و دامنه نوسان دستکاری شده، ضرر سهامداران در نمادهای کوچک بازار هرگز جبران نخواهد شد.

از نقطه نظر فنی، بین محدوده 2 میلیون و 50 هزار واحد تا 2 میلیون و 100 هزار واحد شاخص کل بورس، بازار به سمت نزول و بین 2 میلیون و 100 هزار واحد به 2 میلیون و 150 گرایش پیدا می کند. هزار واحد، بازار تمایل به افزایش خواهد داشت. زیر دو میلیون و 50 هزار واحد، بازار وارد چرخه نزولی میان مدت و بالای دو میلیون و 150 هزار واحد، بازار وارد چرخه میان مدت صعودی می شود.

شاخص هم وزن بازار کمی فضای بیشتری برای حرکت در روند هفتگی خواهد داشت، اما با 3 درصد و دامنه نوسان دستکاری شده، ضرر سهامداران در نمادهای کوچک بازار هرگز جبران نخواهد شد.

مسئولان عالی رتبه جدید اقتصادی باید هر چه زودتر تکلیف خود را در قبال بورس روشن کنند و در این زمینه به اجماع برسند، اکنون بازار کاملاً بی هدف و بدون چشم انداز روشن کار می کند و این وضعیت برای شرکت کنندگان قابل قبول نیست بازار !

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.