افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

اطلاعیه مهم برای دریافت وام فوری جدید برای وام گیرندگان در 25 سپتامبر

  • کد خبر : 363423
اطلاعیه مهم برای دریافت وام فوری جدید برای وام گیرندگان در 25 سپتامبر

وام فوری وام فوری یکصد میلیون تومانی بانک D وام فوری اخبار مهم در مورد وام های فوری را بخوانید. در روزهای اخیر وام محبت آمیز مدیران بورسی دل بسیاری را به درد آورد. گرفتن وام فوری 100 میلیون تومانی بسیار دشوارتر از تایید هفت خوان رستم است. اخیراً ضوابط و مقررات جدیدی بر روند […]


وام فوری وام فوری یکصد میلیون تومانی بانک D وام فوری


اخبار مهم در مورد وام های فوری را بخوانید.





در روزهای اخیر وام محبت آمیز مدیران بورسی دل بسیاری را به درد آورد. گرفتن وام فوری 100 میلیون تومانی بسیار دشوارتر از تایید هفت خوان رستم است.

اخیراً ضوابط و مقررات جدیدی بر روند اعطای تسهیلات به عموم مردم – نه افراد، مدیران و بزرگان خاص – حاکم است که عملاً متقاضیان را از دریافت تسهیلات منصرف می کند. نیاز به داشتن چک صیادی، ارائه ضامن رسمی و دارای چک، سفته و ضمانت نامه و… همه این موارد باعث شده است که نتوان وام گرفت. این مشکلات برای کارگران و بازنشستگانی که پس از سی سال تلاش، اکنون به دلیل عروسی فرزندان، بیماری همسر و یا خودشان از صندوق تامین اجتماعی تقاضای وام 30 میلیون تومانی دارند، به شدت پیر شده اند و فشار زیادی را وارد می کنند. آنها را

خیلی ها خیلی ساده وام می گیرند، از جمله مدیران عشقی و بورس و همچنین نمایندگان محترم مجلس. اما بازنشسته ای داریم که همسرش سرطان دارد و نزدیک به یک سال است که منتظر دریافت وام 30 میلیون تومانی است. بارها در قرعه کشی رد شد! و بیش از ده بار به کانون بازنشستگان رفت اما موفق نشد. جای تاسف است که این حجم از وام های کلان و فوق کلان به اموال اعطا می شود، اما کارگر زحمتکش بازنشسته نمی تواند حتی 30 میلیون تومان وام بگیرد و هزینه بیماری همسرش را بپردازد.

عشقی که در 30 مهر 1400 با اکثریت اعضای شورای عالی بورس به ریاست سازمان بورس برگزیده شد، در 26 شهریور 1403 از ریاست سازمان بورس استعفا داد مدیریت در بازار سرمایه در شرایطی که طی روزهای اخیر نامه سازمان بازرسی به وزیر اقتصاد مبنی بر پرداخت وام 10.5 هزار تومانی به مدیران سازمان بورس با نرخ کارمزد منتشر شد. 4 درصد حواشی زیادی برای او ایجاد کرده بود. در این نامه آمده است: «در سال جاری (در دوره تغییر دولت) در مجموع حدود 105 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله از محل منابع داخلی بورس و اوراق بهادار تامین می شود. سازمان بورس در ازای دریافت ضمانت نامه معادل تسهیلات به اعضای هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان وام دریافت کرد .

این تسهیلات رایگان و بسیار ساده برای املاک بورسی صدای بسیاری را درآورد، هرچند در اواسط شهریورماه رئیس سازمان بورس اعلام کرد که پرداخت وام به اعضای هیات مدیره بورس بر اساس مصوبه شورای عالی و قانونی و ضروری بودن پرداخت این وام ها: این مصوبه نه تنها برای اعضای هیات مدیره، بلکه برای همه کارکنان سازمان بورس است!



0