افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

چمران: به زاکانی گفتیم آماده پاسخگویی باش

  • کد خبر : 363212
چمران: به زاکانی گفتیم آماده پاسخگویی باش

به گزارش خبرآنلاین، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مبنی بر بازگشایی مدارس ارائه می شود، اظهار کرد: امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گزارش بازگشایی مدارس ارائه می شود. از دیگر […]

به گزارش خبرآنلاین، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مبنی بر بازگشایی مدارس ارائه می شود، اظهار کرد: امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گزارش بازگشایی مدارس ارائه می شود. از دیگر دستورات جلسه امروز چند نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز از شهردار برای ارائه گزارش در اتاق دعوت نکرده ایم.

به گزارش مهر، وی همچنین اظهار داشت: هر ساله شهرداری، آموزش و پرورش و سایر نهادهای دخیل در بازگشایی مدارس برای مدت طولانی برنامه ای سالانه در نظر می گیرند. وضعیت ترافیک در روزهای اول مهر و آغاز سال تحصیلی بدتر از روزهای گذشته و 20 درصد نامناسب تر خواهد بود که طرح کاهش ترافیک است.

چمران با بیان اینکه در مجموع این برنامه ها کاربردی نیست اما هر ساله تاثیر آن را دیده ایم، یادآور شد: در صورت برنامه ریزی می توان ترافیک را کاهش داد اما تا زمانی که وسایل حمل و نقل عمومی و بیش از 60 درصد مردم را افزایش دهیم شاهد خواهیم بود. این شرایط در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی. مترو و اتوبوس اساس حمل و نقل عمومی هستند.

وی با بیان اینکه به شهردار اعلام کردیم که آماده پاسخگویی باشد، گفت: البته این سوال مراحل قانونی را طی نکرده بود و از روز سه شنبه در نظر گرفته بودیم، اما از آنجایی که سفر بریکس مطرح شد، اجازه دادیم به زمان دیگری موکول شود. زمان دیگری . . ما هنوز شما را دعوت نکرده ایم اما از شما دعوت می کنیم که گزارشات مسکن خود را ارسال کنید. موضوعی که مطرح شد موضوعی نبود و باید مراحل قانونی خود را طی کند.

چمران افزود: موضوع رسیدگی کمتر از 48 ساعت پیش اعلام شد و کار آن به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی هایی برای دیدار خصوصی با مقام معظم رهبری انجام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این دیدار انجام نشد. اخیراً نامه ای در این زمینه نفرستاده ام.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عدم بحث هفتمین سالگرد شورا به دلیل گذشت شش ماه از مصوبه قبلی خبر داد و گفت: اگر شورای عالی سریعتر عمل کند شاید بتوانیم به جایی برسیم. هرچند کار سختی است و مجلس باید رای دهد. همه این موارد نیاز به تایید مجلس، رضایت شورای نگهبان و در نهایت تایید شورای تشخیص دارد.

وی با بیان اینکه حسابرسی ربطی به شفافیت مالی ندارد، تصریح کرد: حسابرسان عملکرد مالی را تایید می کنند اما شفافیت موضوع دیگری است و دخل و خرج باید به روز ارائه شود. وقتی حسابرسی انجام شود همه چیز مشخص خواهد شد.

2332336

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.