افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

حکم پسری که خواهرش را آتش زد!

  • کد خبر : 363202
حکم پسری که خواهرش را آتش زد!

در آبان 1402 مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و ادعا کرد که خواهر 35 ساله اش مفقود شده است. به گزارش صبحگاهی، مرد جوان به ماموران گفت: صبح دیروز خواهرم برای خرید از خانه خارج شد و قرار بود بعدازظهر برگردد اما برنگشت. با او تماس گرفتیم، اما تلفن همراهش خاموش بود، همه جا […]







در آبان 1402 مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و ادعا کرد که خواهر 35 ساله اش مفقود شده است.



به گزارش صبحگاهی، مرد جوان به ماموران گفت: صبح دیروز خواهرم برای خرید از خانه خارج شد و قرار بود بعدازظهر برگردد اما برنگشت. با او تماس گرفتیم، اما تلفن همراهش خاموش بود، همه جا را گشتیم، اما او را پیدا نکردیم و حالا من و بابام نگران او هستیم.

پس از طرح شکایت، نظارت بر زن جوان در دستور کار ماموران قرار گرفت اما با توجه به اظهارات ضد و نقیض مرد جوان در تحقیقات تخصصی، پلیس به وی مشکوک شد.

وی پس از دستگیری سرانجام در بازجویی ها اعتراف کرد و راز قتل هولناک خواهرش را فاش کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: پس از فوت مادرم پدر و خواهرم با هم زندگی کردند. پدرم از صبح تا شب کار می کرد و به کسی نیاز نداشت.

به همین دلیل بیشتر اوقات در خانه نبودم. چند وقت پیش متوجه رفتار مشکوک خواهرم شدم. وقتی به او نگاه کردم دیدم با مردی دوست شد و از همسایه ها شنیدم که در غیاب ما دوستانش را به خانه می آورد.

او شب دیر به خانه می آمد و نه به تذکرات پدرم و نه به هشدارهای ما توجهی نمی کرد. کم کم احساس کردم دید همسایه ها نسبت به ما تغییر کرده است و این برای من و پدرم ناراحت کننده بود. پدرم هم از رفتار او خسته شده بود.

و افزود: روز حادثه با ماشینم به دنبال خواهرم رفتم و به بهانه خوش گذرانی از او خواستم چند ساعتی را با هم بگذرانیم. سپس به سمت حومه فیروزآباد حرکت کردیم و وقتی به یک بیابان رسیدیم و مطمئن شدم کسی ما را نمی بیند ماشین را متوقف کردم و ابتدا با شال جلوی دهانش را گرفتم تا بی صدا او را خفه کنم اما او شال را با خود باز کرد. دندان؛ سپس یک گالن 4 لیتری بنزینی که از قبل آماده کرده بودم آوردم و روی او ریختم و آتش زدم. چند دقیقه صبر کردم تا مطمئن شوم که مرده است، سپس آن را خاموش کردم و در چاه کم عمقی انداختم و به خانه برگشتم. فردای آن روز به اداره اطلاعات رفتم و با اعلام مفقودی سعی کردم تحقیقات را منحرف کنم. من دستگیر شدم.

پس از اظهارات متهم، پلیس به آدرس اعلامی مراجعه کرد. از آنجایی که بیشتر جسد سوخته این زن جوان توسط حیوانات وحشی خورده شده بود، تنها بخشی از استخوان ها و اعضای بدن او کشف و برای روشن شدن علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده متهم برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

اطلاعیه فوت پدر

زمانی که دادگاه جوان چند هفته مانده بود، پدرش در دادگاه حاضر شد و بدون قید و شرط مرگ او را اعلام کرد و گفت: از مرگ دخترم ناراحت هستم، اما پسرم می خواست جلوی این رفتار او را بگیرد و با شایعات به آن پایان دهد ” که در همسایگی پشت دخترم بود. هر چقدر باهاش ​​حرف زدیم به حرفم توجه نکرد. حالا می خواهم رضایت بدهم تا پسرم دچار قصاص نشود.

به این ترتیب متهم به زودی برای جنبه عمومی جرم محاکمه می شود.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.