افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کشف جسد نازنین زهرا 3 ساله که روزی در طوفان شن گم شده بود + عکس

  • کد خبر : 363129
کشف جسد نازنین زهرا 3 ساله که روزی در طوفان شن گم شده بود + عکس

به گزارش رکنا، سه شنبه هفته گذشته دختر بچه 3 ساله ای به نام نازنین زهرا برای بازی با همکلاسی هایش از خانه خود در روستای اکبرآباد شهرستان ریگان در استان کرمان خارج شد. پدر و مادرش آن روز برای برداشت خرما به باغ رفته بودند و دخترشان را نزد همسایه ها گذاشته بودند. به […]

به گزارش رکنا، سه شنبه هفته گذشته دختر بچه 3 ساله ای به نام نازنین زهرا برای بازی با همکلاسی هایش از خانه خود در روستای اکبرآباد شهرستان ریگان در استان کرمان خارج شد.

پدر و مادرش آن روز برای برداشت خرما به باغ رفته بودند و دخترشان را نزد همسایه ها گذاشته بودند. به همین دلیل دختران همسایه به دنبال او رفتند تا به شهر بازی کنند که ناگهان طوفان شن در گرفت و گرد و غبار زیادی به پا شد. دو کودک که همراه نازنین زهرا بودند از میان گرد و غبار راه یافتند و به خانه بازگشتند اما نازنین زهرا ناپدید شد.

کمی بعد از ظهر بود که پدر و مادر دختر به خانه برگشتند و با دیدن خبری از دخترشان به همراه همسایه به دنبال او رفتند و در آنجا از ماجرا مطلع شدند.

از همان لحظه جستجو برای یافتن دختر گمشده آغاز شد و تیم های هلال احمر نیز وارد عمل شدند اما به دلیل طوفان شن نتوانستند دختر را پیدا کنند.

مهدی عارفی نیا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان در گفت و گو با همشهری می گوید: با توجه به وسعت و بیابان منطقه، 4 تیم امداد و نجات از شهرستان های دیگر به کمک ما آمدند و همراه با عشایر منطقه به کمک عشایر منطقه رفتیم. جستجو را آغاز کرد، اما طوفان شن به ما اجازه داد تا پیشروی کنیم تا اینکه شکست خورد و تمام آثار و ردپاها را در بیابان از بین برد.

عارفی نیا ادامه می دهد: با وجود گرمای طاقت فرسا، با امید فراوان به جست و جوی دختر جوان ادامه دادیم تا اینکه حوالی بعدازظهر روز بعد، جسد بی جان نازنین زهرا را در حدود 20 کیلومتری روستا پیدا کردیم.

می افزاید: آثار، آثار و کبودی های روی بدن وی نشان می داد که این دختر روز گذشته بر اثر تشنگی و خستگی جان خود را از دست داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.