افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بارش باران و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور

  • کد خبر : 363105
بارش باران و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز (یکشنبه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان شمالی و مناطقی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شمالی و شرق کرمان. ارتفاعات، بخش هایی در سیستان و بلوچستان، ارتفاعات خراسان جنوبی و هرمزگان، بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. […]

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز (یکشنبه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان شمالی و مناطقی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شمالی و شرق کرمان. ارتفاعات، بخش هایی در سیستان و بلوچستان، ارتفاعات خراسان جنوبی و هرمزگان، بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بارش ها در دامنه ها و ارتفاعات مرکز و شرق البرز، مازندران و گلستان شدید خواهد بود.

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید روز دوشنبه در مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان شمالی رضوی و ارتفاعات البرز در استان های البرز، تهران و سمنان رخ می دهد.

همچنین بعدازظهر دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و در ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر مشاهده می شود و احتمال بارش باران، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

این شرایط روز سه شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل خزر بارش باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

امروز و فردا در نیمه شرقی و برخی مناطق مرکز کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

امروز دریای خزر و سراسر امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است.

آسمان امروز تهران نیمه ابری همراه با افزایش وزش باد، تا ساعاتی دیگر ابری همراه با افزایش وزش باد شدید گاهی باران و رعد و برق خواهد بود. کمینه دمای پایتخت امروز ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شد و در گرمترین زمان روز به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.