افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

هنوز ابهامات جدیدی در پرونده قتل مهرجویی / قاتل اصلی شناسایی نشده است.

  • کد خبر : 362809
هنوز ابهامات جدیدی در پرونده قتل مهرجویی / قاتل اصلی شناسایی نشده است.

به گزارش رکنا، دور دوم رسیدگی به این پرونده به دلیل نواقصی بود که دیوان عالی کشور در این پرونده مرتکب شده است. در این جلسه وکلای اولیای دم بار دیگر اعتراض خود به این پرونده را مطرح کردند. مهم ترین ایرادات، بحث فرماندهی در این قتل ها و همچنین تفکیک نقش متهمان و وجود […]

به گزارش رکنا، دور دوم رسیدگی به این پرونده به دلیل نواقصی بود که دیوان عالی کشور در این پرونده مرتکب شده است.

در این جلسه وکلای اولیای دم بار دیگر اعتراض خود به این پرونده را مطرح کردند. مهم ترین ایرادات، بحث فرماندهی در این قتل ها و همچنین تفکیک نقش متهمان و وجود چاقوی سوم در قتل ها بود.

وکلا برای والدین همسر. داریوش مهرجویی بار دیگر موضوع فرماندهی مطرح و نقش افراد احتمالی به عنوان فرماندهی بررسی شد که رئیس بخش یک دادگاه کیفری استان البرز و نماینده دادستان به این اظهارات پاسخ دادند. نماینده دادستان در تشریح این تحقیقات گفت: تمامی شکات که در کنار پرونده معرفی شده بودند مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند اما برای همه آنها قرار منع تعقیب صادر شد.

در ادامه رئیس دادگاه گفت: با بررسی های جامع، حضور نفر پنجم در این پرونده منتفی است، هیچ مرجعی وجود نداشته و همه شکات رد شده اند.

همچنین تحقیقات در خصوص وجود چاقو سوم در صحنه قتل انجام شده است که طبق نظریه پزشکی قانونی رد شد.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر مهر سال گذشته در باغ شخصی خود در کرج به قتل رسیدند و مدتی بعد چهار متهم افنستانی به جرم قتل این دو هنرمند دستگیر شدند. با توجه به محتویات پرونده، تکذیبیه های گسترده ای در جریان تحقیقات صورت گرفته است. 11 هزار تماس در منطقه برقرار شد و حدود 160 خط در اطراف منزل مهرجویی فعال بود که یکی از آنها مربوط به کریم متهم ردیف اول این پرونده بود.

گفته می شود کریم متهم اصلی پرونده قبل از قتل مدتی برای داریوش مهرجویی کار می کرد و اختلافاتی که بین آنها به وجود آمد انگیزه این قتل بود. اگرچه کریم اتهام قتل را نمی پذیرد، اما همدستانش او را به هر دو اتهام قتل متهم کرده اند.

وقتی با اعتراض متهمان و البته وکلای اولیای دم پرونده به دیوان عالی کشور رسید، بازپرس تخلفاتی را مطرح کرد. اگرچه گفته می شود دیوان عالی کشور اعلام کرده است که شکی نیست که این قتل ها توسط این چهار نفر انجام شده است، اما نقش هر یک از آنها به طور جداگانه بررسی نشده است. علاوه بر این دیوان عالی کشور خواستار رسیدگی به محرک احتمالی بود که در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده در حال بررسی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.