افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

مدودف: روسیه می تواند از سلاح هسته ای استفاده کند

  • کد خبر : 362637
مدودف: روسیه می تواند از سلاح هسته ای استفاده کند

به گزارش خبرآنلاین، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرامی خود با اشاره به پیامدهای بد و سخت جنگ هسته ای نوشت: مسکو در پاسخ به حملات کی یف از سلاح هسته ای استفاده نکرده است، زیرا از خطر و آسیب این گونه درگیری ها آگاه است. وی تاکید کرد که روسیه تاکنون […]

به گزارش خبرآنلاین، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرامی خود با اشاره به پیامدهای بد و سخت جنگ هسته ای نوشت: مسکو در پاسخ به حملات کی یف از سلاح هسته ای استفاده نکرده است، زیرا از خطر و آسیب این گونه درگیری ها آگاه است.

وی تاکید کرد که روسیه تاکنون خویشتن داری نشان داده است، اما ممکن است روزی به پایان برسد.

به گزارش تاس، معاون شورای امنیت روسیه از سران کشورهای غربی و شرکت کنندگان در جنگ پرسید که درباره واکنش روسیه به حملات احتمالی خود در داخل خاک روسیه چه نظری دارند و اظهار داشت: آنها فکر می کنند روس ها فقط درباره این موضوع صحبت می کنند. با سلاح های کشتار جمعی پاسخ می دهیم، اما ما هیچ کاری نمی کنیم.

وی تاکید کرد: غربی ها فکر می کنند مسکو از خط قرمز عبور نمی کند و فقط تهدید لفظی می کند. در همین حال صبر مسکو رو به پایان است.

این سیاستمدار افزود: پیش نیازهایی برای استفاده روسیه از سلاح هسته ای وجود دارد که برای کل جامعه جهانی قابل درک است و با دکترین بازدارندگی هسته ای این کشور همخوانی دارد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 فوریه 2022 (2 مارس 14:00) استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت و از عدم توجه غرب به نگرانی های امنیتی مسکو انتقاد کرد.

سه روز بعد، در روز پنجشنبه 5 مارس ساعت 14، پوتین عملیات نظامی علیه اوکراین را آغاز کرد که آن را “عملیات ویژه” نامید و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو و کی‌یف به یک رویارویی نظامی تبدیل شد و این جنگ است. همچنان ادامه دارد

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.