افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
7

بانک های رابینهود در حال بازنشستگی برای کاهش سرعت فرسایش کاربران

  • کد خبر : 3626
بانک های رابینهود در حال بازنشستگی برای کاهش سرعت فرسایش کاربران

اپلیکیشن خرده فروشی Robinhood وارد بازی بازنشستگی می شود. شرکت مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا، امروز فهرست انتظاری را برای پیشنهاد جدید خود، Robinhood Retirement، راه‌اندازی کرد که آن را «اولین و تنها» حساب بازنشستگی انفرادی (IRA) با 1% مطابقت با هر دلار واجد شرایط توصیف می‌کند. این حرکت یک شرط بزرگ از سوی غول […]


اپلیکیشن خرده فروشی Robinhood وارد بازی بازنشستگی می شود.

شرکت مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا، امروز فهرست انتظاری را برای پیشنهاد جدید خود، Robinhood Retirement، راه‌اندازی کرد که آن را «اولین و تنها» حساب بازنشستگی انفرادی (IRA) با 1% مطابقت با هر دلار واجد شرایط توصیف می‌کند.

این حرکت یک شرط بزرگ از سوی غول فین تک است که کارمند سنتی 9 به 5 دیگر عادی نیست. برای مثال، کارگران شرکت‌ها و پیمانکارانی را هدف قرار می‌دهد که در طول تاریخ پس‌انداز برای بازنشستگی بدون بهره‌مندی از شغل تمام‌وقت و دسترسی به طرحی که از سوی کارفرما حمایت می‌شود، چالش برانگیز است.

در مصاحبه ای با TechCrunch، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ولادیمیر “ولاد” تنف گفت که رابینهود به روند فعلی دور از مدل کارفرمای واحد می پردازد:

افراد زیادی هستند که پیمانکار هستند یا در چندین شغل کار می کنند که به طرح بازنشستگی شبکه ایمنی سنتی یا 401(k) با یک مسابقه دسترسی ندارند. 401(k)s حمایت شده توسط کارفرما نیروی واقعاً بزرگی است که باعث می‌شود افراد برای بازنشستگی پس‌انداز کنند. اما همه افراد به اندازه کافی از این امتیاز برخوردار نیستند که واجد شرایط یک شغل باشند – یا شغل تمام وقت ندارند یا اگر روز، کارفرمای آنها خیلی کوچک است یا پیشنهادی برای یک مسابقه ارائه نمی دهد…ما این را برای آنها می سازیم.

تنف افزود: این شرکت مدتی است به این فکر می کند که محصول بازنشستگی رابینهود چگونه می تواند باشد. پیشنهاد جدید نماینده تمرکز شرکت بر گسترش محصولات “برای ملاقات با مشتریان در هر مرحله از سفر مالی آنها” است. برای مثال، در اوایل امسال، وام‌دهی سهام و کارت نقدی را نیز عرضه کرد.

با توجه به سال پرتلاطمی که از نظر سهام و عملکرد شرکت داشته است، برنامه غول سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی برای تنوع، تکان دهنده نیست. (همچنین بود پیش نمایش شده اوایل امسال.)

در اوایل آگوست، رابینهود تنها سه ماه پس از اخراج 9 درصد از کارکنان تمام وقت خود در دو دور اخراج، 23 درصد از نیروی کار خود را کاهش داد که گمان می‌رود حدود 1000 کارگر را تحت تأثیر قرار داده است. همچنین در اوایل آگوست، رابینهود مورد سیلی قرار گرفت 30 میلیون دلار جریمه توسط یک تنظیم کننده مالی نیویورک، به ویژه در بازوی معاملات ارزهای دیجیتال.

قیمت سهام رابینهود نیز در سال گذشته نوسان داشته است. سهام در 5 دسامبر 3.2% کاهش یافت و به 9.67 دلار رسید که از 23.74 دلار بالاترین قیمت در 52 هفته گذشته بود.

برای راه‌اندازی و اجرای محصول در اسرع وقت، Robinhood از هر کسی که یک حساب کاربری موجود رابینهود دارد یا کسی که واجد شرایط برای ایجاد یک حساب Robinhood – به این معنی که آنها 18 سال و بالاتر هستند و دیگران را ملاقات می کنند معیارهای استاندارد – برای پیوستن به لیست انتظار (کاربران لیست انتظار حرکتی است که Robinhood بارها از آن استفاده کرده است، از جمله در مورد محصول رمزنگاری خود، هم برای ایجاد وزوز و هم تضمین تجربه نرم‌تری برای کاربران در حالی که از طناب مخملی تصویری عبور می‌کنند.)

Robinhood هیچ هزینه ای برای نگهداری یک حساب دریافت نمی کند و می گوید که حساب های بازنشستگی دارای “صفر کمیسیون یا حداقل حساب، اما «کارمزدهای دیگری ممکن است اعمال شود (اشاره به هر کارمزد جاری در شرکت جدول هزینه).

کاربران برای دسترسی به هر دو حساب سرمایه گذاری اولیه و بازنشستگی خود یک ورود به سیستم خواهند داشت.

از لحاظ تاریخی، رابینهود هدف شکایت‌ها و انتقاداتی بوده است که به اندازه کافی برای آموزش دادن به مشتریان خود در مورد کارهایی که با پول خود انجام می‌دهند، انجام نداده است. برای جلوگیری از انتقادات مشابه در مورد این محصول جدید، این شرکت در حال برداشتن گام‌های اولیه برای ارائه آنچه Tenev به عنوان راهنمایی درون برنامه‌ای، آموزش و نرده‌های محافظ برای کاربران توصیف کرد، برداشته است.

بسیاری از زمینه های نظارتی در مورد آنچه که IRA را متفاوت و منحصر به فرد می کند، نامشخص و مبهم است. . ” تنف گفت. بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مردم بدون آگاهی کامل از جریمه‌های مالیاتی، پول را در مسیر اشتباه قرار نمی‌دهند یا آن را از راه اشتباه خارج نمی‌کنند.»

این طرح این است که بخش عمده ای از مشتریان تا پایان ژانویه وارد هواپیما شوند، به طوری که کسانی که علاقه مند به مشارکت هستند می توانند قبل از ثبت مالیات این کار را انجام دهند. در همین حال، سام نوردستروم، مدیر مدیریت محصول رابینهود، گفت: کاربرانی که “واقعاً برای استفاده زودهنگام هیجان‌زده هستند” یک گزینه دسترسی فوری دریافت خواهند کرد – اما تنها در صورتی که شخصی، حتی مشتریان فعلی Robinhood را با استفاده از کد ارجاع خود به لیست انتظار معرفی کنند.

رابینهود می‌گوید، پس از ورود، کاربران می‌توانند از طریق IRA سنتی یا Roth IRA سرمایه‌گذاری در سهام و ETF را انتخاب کنند. مشتریان می‌توانند از طریق توصیه‌های درون‌برنامه‌ای «تناسب‌شده» یا با انتخاب سرمایه‌گذاری‌های خود – یا ترکیبی از هر دو، یک نمونه کار سفارشی بسازند. آنها همچنین می توانند سود وام نقدی سهام را کسب کنند.

به خط نهایی خود اضافه می کند

Robinhood برای کار کردن به محصول نیاز دارد. طبق گزارش این شرکت، 1.8 میلیون کاربر فعال ماهانه را در دوره سه ماهه از دست داده است که کاهش سه ماهه 12.8 درصدی به 12.2 میلیون نفر را نشان می دهد که «پایین ترین سطح از زمانی که به عنوان یک شرکت سهامی عام فهرست شده است». اخبار یاهو.

در یک نکته مثبت، در اوایل نوامبر، رابینهود گزارش های مالی سه ماهه سوم را گزارش داد که عمدتاً به دلیل بهره بالاتر از افزایش نرخ ها، از برآورد درآمد و درآمد پیشی گرفت. به طور خاص، درآمد 361 میلیون دلاری با زیان خالص 175 میلیون دلاری یا 20 سنت کاهش سود هر سهم در مقابل انتظارات 357.7 میلیون دلاری در انتظار 27 سنت کاهش سود به ازای هر سهم بود.

به راحتی می توان دید که چگونه حساب های بازنشستگی می توانند به سرعت به نتیجه نهایی خود اضافه کنند. رابینهود دارد چندین جریان درآمد، از جمله از طریق اشتراک از طریق یک محصول “طلا”. اما بسیاری از پولی که از حساب‌های کارگزاری مشمول مالیات خود به دست می‌آورد از طریق پرداخت برای جریان سفارش است، رویه‌ای بحث‌برانگیز که سال گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تهدید به ممنوعیت آن کرد. دوره معکوس این پاییز.

لایه‌بندی حساب‌های بازنشستگی در ترکیب، تنها میزان سفارش‌هایی را که از طریق پلتفرم آن جریان می‌یابد افزایش می‌دهد. در واقع، انتظار این است که رابینهود شاهد یک “تنف می‌گوید: افزایش قابل توجه دارایی‌ها در پلتفرم و فعالیت در طول زمان.

رابینهود همچنین به این واقعیت توجه دارد که ژنرال Z و هزاره‌های زیادی وجود دارند که به بازنشستگی علاقه دارند، اما هنوز شروع به جمع‌آوری دارایی‌ها برای این هدف نکرده‌اند. و امیدوار است که آنها را به انجام این کار در طول یک بازار نزولی ترغیب کند.

به گفته تنف، تصمیم برای اضافه کردن یک پیشنهاد بازنشستگی، تا حدی بر اساس بازخورد مشتریان از تمایل به داشتن «تمام حساب‌های سرمایه‌گذاری مالی خود در یک مکان» است.

تنف گفت: «ما در حال ساختن یک خانه محصول برای تمام پول شما هستیم.

خبرنامه هفتگی فین‌تک TechCrunch، The Interchange، در اول ماه مه راه‌اندازی شد! ثبت نام اینجا تا آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

یک نکته خبری یا اطلاعات داخلی در مورد موضوعی که به آن پرداختیم دارید؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. می توانید با من در [email protected] تماس بگیرید. یا می توانید برای ما یادداشتی را در [email protected] ارسال کنید. اگر ترجیح می دهید ناشناس بمانید، برای تماس با ما اینجا کلیک کنیدکه شامل SecureDrop (دستورالعمل در اینجا) و برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده مختلف.

بانک‌های رابینهود در حال بازنشستگی برای کاهش فرسایش کاربران توسط مری آن آزودو که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.