افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

پزشکان در سوگ درگذشت آیت الله محفوظی عزادار شدند

  • کد خبر : 362456
پزشکان در سوگ درگذشت آیت الله محفوظی عزادار شدند

۲۴ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۵۸:۲۲ در پیامی؛ رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله شیخ عباس محفوظی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، ارادتمندان و به ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت گفت. به گزارش ایلنا، مسعود المدیکیان در پیام تسلیت ارتحال عالم وارسته آیت الله حاج […]


۲۴ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۵:۵۸:۲۲

در پیامی؛




رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله شیخ عباس محفوظی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، ارادتمندان و به ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، مسعود المدیکیان در پیام تسلیت ارتحال عالم وارسته آیت الله حاج شیخ عباس محفوی اظهار داشت: این فقیه بزرگوار که از یاران و پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود. ره) علاوه بر تبیین و ترویج معارف دینی و آموزش معارف مکتب ائمه اطهار. وی با انجام فعالیت های مختلف اجتماعی و خیریه از جمله تأسیس چندین مرکز علمی و دانشگاهی آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشت که سرمایه ای ارزشمند برای آینده وی خواهد بود. .

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه به خدا وعده داده بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که مرده‌اند، و کسانی هستند که به آنچه تغییر داده‌اند، امیدوارند.

درگذشت عالم وارسته آیت الله حاج شیخ عباس محفوی مرا متأثر و اندوهگین کرد.

این فقیه بزرگوار که از یاران و پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود، علاوه بر تبیین و ترویج معارف دینی و تدریس معارف مکتب ائمه اطهار (علیه السلام) و تربیت طلاب. انجام فعالیت های مختلف اجتماعی و خیریه از جمله ایجاد چندین مرکز دانشگاهی و دانشگاهی آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشت که سرمایه ارزشمندی برای آینده آنان خواهد بود.

اینجانب این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، ارادتمندان و به ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت عرض نموده و علو درجات و علو درجات را از خداوند منان مسئلت دارم. اولیاء خدا .

مسعود بزیکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران


انتهای پیام/


تلگرام خبری

پروزاک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.