افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

زشت ترین گربه دنیا که حاصل بدرفتاری عجیب انسان هاست/ عکس

  • کد خبر : 362279
زشت ترین گربه دنیا که حاصل بدرفتاری عجیب انسان هاست/ عکس

گربه قلدر نژاد نسبتا جدیدی از گربه است که Sphynx بدون مو را به سطح کاملا جدیدی می برد، در حالی که ویژگی های مشکل ساز دیگری نیز دارد. گربه قلدر که تنها چند سال پیش در ایالات متحده پرورش داده شد، به سرعت در خارج از کشور محبوب شد، به ویژه در بریتانیا، جایی […]







گربه قلدر نژاد نسبتا جدیدی از گربه است که Sphynx بدون مو را به سطح کاملا جدیدی می برد، در حالی که ویژگی های مشکل ساز دیگری نیز دارد.



گربه قلدر که تنها چند سال پیش در ایالات متحده پرورش داده شد، به سرعت در خارج از کشور محبوب شد، به ویژه در بریتانیا، جایی که گروه های حمایت از حیوانات اخیراً زنگ خطر را به صدا درآورده اند. حیوانات و نشانه بارز استثمار آنهاست.

گربه

دکتر دان اونیل از کالج سلطنتی دامپزشکی به میل آنلاین گفت: “برخی اصلاح نژادهای جهت دار باعث جهش در بسیاری از بیماری ها مانند بی مویی که منجر به آفتاب سوختگی می شود، شده است.

کوتولگی که منجر به مشکلات حرکتی و درد مفاصل می شود و پوست چین و چروک که منجر به عفونت های پوستی مادام العمر می شود.

این بدان معناست که بسیاری از گربه‌های مورد آزار و اذیت باید زندگی دردناکی را تحمل کنند و در طول زندگی خود رنج بکشند.” دکتر اونیل به هر کسی که قصد خرید یک گربه یا سگ را دارد توصیه می کند که همیشه رفاه حیوان را در اولویت قرار دهد و قبل از آوردن حیوانی با یک حیوان به این موضوع فکر کند. شکل بدنی شدید و غیر طبیعی که به طور معمول در طبیعت وجود ندارد.

این گربه‌های بدون مو که به عنوان «گربه‌های اسفینکس اغراق‌آمیز» توصیف می‌شوند، پاهای بسیار کوتاهی دارند که فشار زیادی به مفاصل آن‌ها وارد می‌کند و چین‌های پوستی بیش از حد آنها را در برابر عفونت‌های پوستی آسیب‌پذیر می‌کند.

ناگفته نماند که گربه های اسفنکس معمولی که اکنون در بسیاری از خانه ها نگهداری می شوند، مشکلات عمده زیادی دارند. مانند خطر ابتلا به سرطان پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید، توانایی محدود در حفظ گرمای بدن در سرما و ناتوانی در کشف محیط اطراف به دلیل نداشتن سبیل مناسب.

با این حال، لیست بالا از مشکلات احتمالی که صاحبان گربه قلدر ممکن است با آن مواجه شوند تأثیر کمی بر محبوبیت این نژاد داشته است. ظاهر غیر طبیعی و کاملاً عجیب این حیوانات ظاهراً برای تعداد فزاینده ای از مردم جذاب است و این تقاضا دامداری غیرمسئولانه را دامن می زند.

به گفته فعالان حقوق حیوانات، “افراد مسئول پرورش این گربه ها و افرادی که پول می دهند و بنابراین آنها را تشویق می کنند، در حیوان آزاری شریک هستند.” همه کسانی که این نژادهای گربه و سگ فرانکنشتاین را می خرند، عاشق حیوانات نیستند. واضح است که آنها ناسالم هستند.»

منبع: راز بقا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.