افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

استایل پاییز/تابستان زنانه، وارد کمد این زیبایی جذاب شوید

  • کد خبر : 362231
استایل پاییز/تابستان زنانه، وارد کمد این زیبایی جذاب شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به پایان شهریور و تابستان زیبا رسیده ایم و استایل ها و لباس های مناسب این روزهای گرم در حال جمع آوری هستند تا تا سال آینده در کمد نگهداری شوند. تابستان و پاییز زیبایی داریم که با برگ های جذاب و هوای خنک خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به پایان شهریور و تابستان زیبا رسیده ایم و استایل ها و لباس های مناسب این روزهای گرم در حال جمع آوری هستند تا تا سال آینده در کمد نگهداری شوند. تابستان و پاییز زیبایی داریم که با برگ های جذاب و هوای خنک خود حس شگفت انگیزی را به انسان القا می کند. زیرا فصل استایل های زرد و نارنجی در کنار لایه های لباس نیمه گرم انرژی خوبی به افراد شیک پوش می دهد.

در واقع با فرا رسیدن فصل پاییز دنیای مد نیز تغییر می کند و لباس های مناسب این فصل به بازار عرضه می شود تا مردم هر آنچه را که می خواهند برای این فصل سرد تهیه کنند. خوب استایل برای خیلی از خانم ها مهم است و با توجه به اینکه یکی از مهم ترین تکه های لباس زنانه مانتو است، باید علاوه بر حفظ گرما به زیبایی در استایل خود نیز توجه کنیم. در سال 2024 مدل های جدید و جذابی از مانتوهای زنانه و دخترانه پاییزی وارد بازار شده است که هر کدام با طرح های خاص و جزییات منحصر به فرد به ترند امسال تبدیل شده اند.

انواع مانتوهای پاییزی زنانه و دخترانه.

1. مانتوهای گشاد و سایز بزرگ

شاید قبل از آن استایل های سکسی رایج بود، اما امروزه دختران جوان مجذوب لباس های گشاد هستند. مدل های خارجی همچنان جزو پرطرفدارترین ترندها هستند و پاییز امسال نیز حضور پررنگی دارند. در واقع مانتوهایی با پارچه های گشاد و مواد ضخیم این فرصت را به شما می دهند که شیک، گرم و راحت باشید. این مدل مانتو به خوبی با شلوار گرمکن یا ساق ست می شود و گزینه ای منحصر به فرد برای روزهای سرد و نیمه سرد پاییزی است. مانتوهای سایز بزرگ، به خصوص در رنگ های خنثی مانند بژ، مشکی و خاکستری، ظاهری مینیمال و مدرن به شما می بخشد و جذابیت شما را تضمین می کند.

65456

2. مانتوهای کلاسیک دو لنگه

یکی از استایل های پرطرفدار در پاییز مدل مانتوهای چهار در هستند که به دو صورت پالتویی و پالتویی طراحی و تولید می شوند. این مدل مانتو با رنگ های گرم مانند قرمز، زرد، خردلی و سبز تیره در کنار پرینت های کلاسیک حسی نوستالژیک اما در عین حال مدرن را به شما القا می کند. کت های چهارخانه و چهارخانه را می توانید با شلوار جین بوت کات پنبه ای یا با شلوار جین با چکمه های کوتاه و ترکیبی ایده آل برای پاییز بسازید.

69749647

3. مانتوهای کرکی و پشمی

پاییز فصل پوشیدن مانتو نیست، اما می توانید برای پاییز از پارچه های کرکی و پشمی استفاده کنید. این مانتوها علاوه بر اینکه شما را گرم نگه می دارند، ظاهری شیک و مجلل نیز دارند. مانتوهای پشمی با طرح های مینیمال و رنگ های ملایم مانند کرم، طوسی و مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای استایل های رسمی و حتی روزمره برای خانم های جوان است. این مدل ها را می توان به راحتی با کیف های چرمی و چکمه های بلند ترکیب کرد و ظاهری عالی برای فصل پاییز ایجاد کرد.

974864

4. مانتوهای کمربند

مانتوهای کمربند برای تمام فصول هستند، اما پاییز چیز دیگری است. می توانید با بستن کمربند به کت، کمر باریک تری ایجاد کنید و در نهایت ظاهری زیبا و زنانه ایجاد کنید. کت های پشمی کمربند در رنگ های مختلف مانند قهوه ای، زیتونی و طوسی می توانند بسیار زیبا و چشمگیر به نظر برسند. این مانتوها واقعا برای روزهای سرد پاییزی مناسب هستند و با شلوارهای تنگ و چکمه های بلند فوق العاده به نظر می رسند.

8679

5. مانتوهای چرمی

کت های خز همیشه مد هستند و امسال هم مد هستند. مدل های چرمی دارای جزئیات خاص و طرح های مدرنی هستند که با شلوار جین، دامن های بلند و حتی شلوارهای چرمی بسیار راحت ترکیب می شوند. رنگ های زیتونی، مشکی و قهوه ای در مدل های چرمی بسیار خوب و پرطرفدار هستند.

پوشش-سبک-پاییز-زنانه-1024x683

7. مانتوهای بافتنی

مانتوهای بافتنی پاییز و زمستان بسیار جذاب و در واقع یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین استایل های پاییزی هستند. این مدل ها با طرح های متنوع بافت و بافت های ضخیم می توانند ظاهری زیبا و گرم برای شما داشته باشند. در کنار این استایل می توانید از مانتوهایی با شال یا کلاه استفاده کنید و با آنها ترکیب کنید. این مدل مانتو عمدتا در رنگ های نارنجی، قرمز و قهوه ای موجود است.

68746



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.