افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

درباره فیلم دختر; درام عاشقانه و تاثیرگذار نیکول کیدمن

  • کد خبر : 362114
درباره فیلم دختر; درام عاشقانه و تاثیرگذار نیکول کیدمن

Babygirl درباره یک مدیر عامل زن قدرتمند است که با یک کارآموز بسیار جوانتر از او رابطه عاشقانه ای را آغاز می کند و کار و خانواده اش را به خطر می اندازد. به گزارش زیسان به نقل از راستان، فیلم دختر بچه که چندی پیش در جشنواره فیلم ونیز اکران شد و بازیگران این […]

Babygirl درباره یک مدیر عامل زن قدرتمند است که با یک کارآموز بسیار جوانتر از او رابطه عاشقانه ای را آغاز می کند و کار و خانواده اش را به خطر می اندازد.

به گزارش زیسان به نقل از راستان، فیلم دختر بچه که چندی پیش در جشنواره فیلم ونیز اکران شد و بازیگران این فیلم از جمله نیکول کیدمن و آنتونیو باندراس بر روی فرش قرمز هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز خوش درخشیدند. باعث تشویق طولانی تماشاگران شد.

داستان و بازی های جذاب باعث شده تا فیلم دختر بچه (2024) نقدها و نظرات متفاوتی داشته باشد.

در این درام، نیکول کیدمن نقش یک مدیر ارشد را بازی می کند که پس از شروع یک رابطه جنجالی با یک کارآموز بسیار جوان شرکت، روابط کاری و خانوادگی خود را به خطر می اندازد. آنتونیو باندراس در این فیلم نقش همسر خانم کیدمن را بازی می کند.

بازی درخشان نیکول کیدمن در این فیلم باعث شد تا او برای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره وارد رقابتی جدی با آنجلینا جولی بازیگر فیلم «ماریا» شود.

فیلم دختر بچه یا دختر بچه درباره چیست؟

این فیلم یک درام عاشقانه با بازی نیکول کیدمن در نقش رئیس یک شرکت روباتیک نیویورکی را به تصویر می کشد. همسرش کارگردان تئاتر است که توسط آنتونیو باندراس بازی می‌شود.

درباره فیلم دختر بچه; درام عاشقانه و تاثیرگذار نیکول کیدمن

اگرچه رابطه این زوج مثل همیشه پرشور به نظر می رسد، رومی (کیدمن) مشتاق چیزی غیرقانونی تر است، بنابراین یک کارآموز جوان خوش تیپ و خودسر، با بازی هریس دیکنسون، توجه او را جلب می کند و رومی زندگی کاری را پیدا می کند و خانواده اش را به خطر می اندازد.

این توصیف منصفانه ای است از Babygirl، فیلم جدید کارگردان و تهیه کننده Halina Reijn، خالق «Bodies Bodies Bodies».

خود را برای تماشای فیلم آماده کنید زیرا تصور ذهنی شما از وقایع وحشتناک آن ممکن است با آنچه در واقع روی صحنه اتفاق می افتد مطابقت نداشته باشد. چرا که «دوست دختر» فیلمی تکان دهنده است و کاری که کارگردان با زیرکی انجام می دهد این است که این موقعیت با همه پیچیدگی و سردرگمی اش واقعاً چگونه می تواند باشد.

Babygirl که برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، مانند یک فیلم هیجان انگیز دهه 1980 است که درخشش آن در افشای رازهای پیچیده و متناقض انسانی نهفته است.

البته هیچ کدام از شخصیت های فیلم به اندازه شخصیت «مولوی» پیچیده نیستند. او در محل کار مورد تحسین قرار می گیرد، و در خانه، به نظر می رسد او یک همسر فداکار برای همسرش، یعقوب، و یک مادر مهربان برای دو دخترشان است.

ریتم تند رابطه این زوج در طول فیلم اما شما را در تعلیق نگه می دارد تا به تدریج به ماهیت تکان دهنده و تاریک آن پی ببرید.

در این میان، شخصیت «ساموئل» با بازی دیکنسون یک شخصیت دوگانه است. او نه یک اغواگر متین است و نه یک جوان ساده لوح، بلکه ترکیبی از این دو است که تشخیص آن سخت است. گاه با اعتماد به نفس و فرمانده است و گاه فردی «بسته» و «منفعل».

مولانا و ساموئل، چنین دو روح گمشده، به طرز عجیبی درگیر می شوند و شخصیت و رابطه خود را به نمایش می گذارند.

در این فیلم مولانا زنی است که به دلیل رابطه اش با این جوان در حال تزریق بوتاکس دیده می شود و سعی می کند لباس های جذاب بپوشد و در هتل قرار بگذارد.

عدم غرور کیدمن در صحنه‌های این فیلم باعث می‌شود این بازی شجاعانه و بهترین او در مدت‌زمان باشد.

رابطه خطرناک مولانا و ساموئل با توجه به این که مولانا هر کاری که به ساموئل می‌گوید انجام می‌دهد و دوست دارد در مقابل ساموئل چیزهای دیگری را به مولانا یادآوری کند، نگران‌کننده تلقی می‌شود.

ریتم دیوانه وار روابط دوتایی شما را در تعلیق نگه می دارد، اما دیدن اینکه رومی می تواند به عنوان یک زن گیج چقدر رقت انگیز باشد، تکان دهنده است. دیدن این که چگونه این زن زندگی دوگانه خود را بلوف می کند بسیار تاریک است.

با این حال، Babygirl واقعاً مانند یک عاشقانه احساس می شود زیرا مولانا و ساموئل به سمت درک عمیق تر از یکدیگر حرکت می کنند. همانطور که فیلم ناراحت کننده است، واضح است که کارگردان عاشق شخصیت های آسیب دیده اش است و به آنها احترام می گذارد، حتی اگر آنها مطمئن نباشند که چه احساسی نسبت به خودشان دارند.

منبع: زی سان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.