افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

قتل شوهری که متاسفانه در سایت همسریابی پیدا شد!

  • کد خبر : 361931
قتل شوهری که متاسفانه در سایت همسریابی پیدا شد!

دوستیابی در سایت همسریابی تا جنایت مرموز آشنایی زن و مرد در سایت همسریابی پایان خوشی نداشت و منجر به قتل مرموز مرد و دستگیری زن شد. به گزارش صبح امروز یکشنبه هجدهم شهریورماه به بازپرس جنایی قاضی سالار سانتاگر، مردی در منزلش به قتل رسید. محل وقوع جنایت طبقه دوم ساختمانی قدیمی در یکی […]







دوستیابی در سایت همسریابی تا جنایت مرموز آشنایی زن و مرد در سایت همسریابی پایان خوشی نداشت و منجر به قتل مرموز مرد و دستگیری زن شد.



به گزارش صبح امروز یکشنبه هجدهم شهریورماه به بازپرس جنایی قاضی سالار سانتاگر، مردی در منزلش به قتل رسید.

محل وقوع جنایت طبقه دوم ساختمانی قدیمی در یکی از محله های پایتخت بود که تیم جنایی با دریافت این گزارش راهی محل جنایت شدند.

مقتول مردی 46 ساله بود که جسدش در اتاق خواب افتاده بود. در گردن و بدنش جراحات و کبودی وجود داشت. کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی جسد اعلام کردند که حدود 4 ساعت از مرگ این مرد 46 ساله می گذرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد نامزد این مرد با مشاهده وخامت حال همسرش با اورژانس تماس گرفته است. این زن به کارآگاهان جنایی گفت: چند سال پیش در سایت همسریابی با کیوان آشنا شدم.

آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه چند وقت پیش کیوان به خواستگاری ام آمد و نامزد کردیم. وی ادامه داد: مدتی بود که اخلاق و رفتار کیوان تغییر کرده بود. انگار داشت به من خیانت می کرد چون مثل قبل اهمیتی نمی داد و به من توجه نمی کرد.

این زن گفت: شب حادثه کیوان مشغول چک کردن موبایلش بود. گوشی را به زور از او گرفتم چون سرش همیشه در گوشی بود و مطمئن بودم که به من خیانت می کند. در همان لحظه متوجه شدم که او با زنی چت می کند.

سر این موضوع با هم دعوا کردیم و کیوان با عصبانیت از خانه خارج شد. چند ساعت بعد با حال بد و جراحات وارده به خانه برگشت و به اتاق خواب رفت.

اما به سختی نفس می کشید و من که خیلی نگرانش بودم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم. وقتی اورژانس رسید، کیوان دیگر نفس نمی‌کشید و قلبش نمی‌تپید. او جان خود را از دست داده بود و من بسیار شوکه هستم.

با توجه به درگیری این زوج و جراحات وارده بر بدن مقتول، اظهارات ضد و نقیض این زن که گفته بود زمان زیادی از مرگ کیوان نگذشته است در حالی که 4 ساعت پیش پزشکی قانونی مرگ وی را برآورد کرده بود، بازپرس جنایی دستور دستگیری او را صادر کرد. از زن . تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای کشف راز این جنایت ادامه دارد.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.