افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

کنایه ناشی از حضور سرباز در فدراسیون ملی/کابینه پزشکی اشاره ای به آش شله قلمکار ندارد.

  • کد خبر : 361732
کنایه ناشی از حضور سرباز در فدراسیون ملی/کابینه پزشکی اشاره ای به آش شله قلمکار ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول متجب نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب، در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری خبرآنلاینوی با اشاره به کابینه چهاردهم و حضور برخی چهره های اصولگرا گفت: دولت باید دولت اصلاحات باشد. اینکه تقریباً نیمی از اعضای دولت اصولگرا یا نظامی هستند و تعداد اندکی دو، سه یا چهار نفر اصلاح […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول متجب نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب، در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری خبرآنلاینوی با اشاره به کابینه چهاردهم و حضور برخی چهره های اصولگرا گفت: دولت باید دولت اصلاحات باشد. اینکه تقریباً نیمی از اعضای دولت اصولگرا یا نظامی هستند و تعداد اندکی دو، سه یا چهار نفر اصلاح طلب هستند، این کابینه برخلاف انتظار مردم است و آنها و اصلاح طلبان از این موضوع ناراضی بودند. بنابراین با ارائه لیست کابینه موجی از نارضایتی و اعتراض در کشور به وجود آمد. در کل مردم منعکس کردند و قول دادیم و گفتیم باید عملکردشان را ببینیم. این مشکل غیرمنتظره اما ناچیز است.

وی ادامه داد: بعد از وزرا و هیات دولت نوبت به سایر همکاران مانند معاونان وزیر می رسد. یکی از وزرا می تواند بگوید من وزیر هستم و حق دارم از ستاد رقیب آقای مزیکیان استفاده کنم و. من او را به عنوان فرماندار انتخاب می کنم. من حق دارم استاندار اصولگرا یا مرتجع مثلا انجمن حجتیه را منصوب کنم، این خیلی اشتباه است و شما این حق را ندارید. رئیس جمهور شما از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور اصلاح طلب انتخاب شد و شما نیز در کابینه اصلاح طلبان حضور دارید. معاونان آنها باید نمایندگانی باشند که در کنار مردم و رای دهندگان باشند. فرمانداران آنها باید کسانی باشند که در کنار رای دهندگان باشند. کسانی که زمین و زمان را به هم وصل کردند تا آقای بیزیکیان رای نیاورد و رقیبش رای نیاورد حق ندارند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب با اشاره به شعار مسعود مزکیان برای ائتلاف ملی، خاطرنشان کرد: زمان رای دادن به ائتلاف ملی به آقای مزیکیان نرسیده است. اجماع ملی بعد از رای گیری و بعد از انتخابات مطرح شد و هنوز مفهوم اجماع ملی مشخص نشده است. وحدت ملی به معنای آش شله قلمکار نیست. وحدت ملی به این معنا نیست که ما به عنوان اصلاح طلب رای مردم را دریافت کنیم، بلکه به این معناست که اقدام ما به نفع مخالفان اصلاحات است. این برخلاف رویه و خلاف تعهد به سپرده گذاری است.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.