افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

تیم ستاره تراکتور بخت/ ذوب آهن به تراکتور نمی بارد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 361618
تیم ستاره تراکتور بخت/ ذوب آهن به تراکتور نمی بارد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر امروز جمعه بیست و سوم شهریور از ساعت 19:30 و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند (RA). شاگردان محمد ربیعی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیدند. تک […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر امروز جمعه بیست و سوم شهریور از ساعت 19:30 و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند (RA). شاگردان محمد ربیعی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیدند. تک گل این دیدار را امید لطیفی در نیمه دوم به ثمر رساند.

ترکیب تراکتورسازی: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، دانیال اسماعیلی فر (87- مهدی شیری)، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد (61- سوکول چیکلشی)، مهدی ترابی (73- کارت زرد) (78 – سیدمهدی حسینی)، امیرحسین حسین زاده (61- کارت زرد)، (74- کارت زرد دوم – قرمز) و تومیسلاو اشترکلی (87- رحمان جعفری)

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، سید محمد قریشی (85-دانیال ایری)، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی پور (کارت زرد 27) (3+90- مرتضی تبریزی)، کمال سغامد نیا (57- اومی) لطیفی)، محسن آذرباد، فردین یوسفی، مهدی میمی زاده (57 – پویا مختاری) و مجید علیاری.

بازی در نیمه اول به کندی پیش رفت و موقعیت خاصی در دروازه ها به وجود نیامد. در دقیقه 20 پس از چند پاس از سوی بازیکنان ذوب آهن، توپ به آذرباد رسید و این بازیکن در حالی که قصد شوتزنی داشت، با دخالت مدافعان تراکتورسازی این موقعیت را به ذوب آهن از دست داد.

در دقیقه 32 بازیکنان تراکتور سعی کردند توپ را به مهدی ترابی برسانند که با خروج به موقع پارسا جعفری، تراکتور این فرصت را نیز از دست داد. در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی دوباره با تعادل آغاز شد و در دقیقه 63 ایگور پوستونسکی بازیکن تراکتورسازی توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه ذوب آهن شوت کرد که توپ او به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

لطیفی قفل درب بیرانوند را شکست

در یک ضد حمله در دقیقه 67 فردین یوسفی توپ را نزدیک محوطه تراکتور پیش برد و آن را به امید لطیفی پاس داد و این بازیکن توانست با ضربه ای زیبا دروازه بیرانوند را باز کند تا نتیجه 1-0 به سود ذوب آهن رقم بخورد.

تراکتور با اخراج حسین زاده 10 نفره شد

امیرحسین حسین زاده در نیمه دوم و به فاصله 13 دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا تراکتور بیش از 15 دقیقه با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.

در نهایت تلاش بازیکنان تراکتور برای زدن گل تساوی بی نتیجه بود تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان برسد. نکته جالب اینجاست که از زمانی که محمد ربیعی هدایت ذوب آهن را برعهده گرفت، در هر بازی رودررو مقابل تراکتورسازی پیروز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.