افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بادامکی: اشتباه کردیم، قانون را رعایت کردیم/قانون محدودیت بودجه دیگر در خدمت ما نیست/رفیعی نقشی در جذب مهری نداشت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 361375
بادامکی: اشتباه کردیم، قانون را رعایت کردیم/قانون محدودیت بودجه دیگر در خدمت ما نیست/رفیعی نقشی در جذب مهری نداشت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شواهد نشان می دهد دو باشگاه استقلال و سپاهان با خرید بازیکن می دانستند سقف قرارداد افزایش می یابد. حسین بادامکی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس پیش از اعزام به عربستان و حضور در لیگ برتر آسیا مقابل الاهلی گفت: بازیکنان جدیدی که به تازگی به این تیم پیوستند […]

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شواهد نشان می دهد دو باشگاه استقلال و سپاهان با خرید بازیکن می دانستند سقف قرارداد افزایش می یابد.

حسین بادامکی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس پیش از اعزام به عربستان و حضور در لیگ برتر آسیا مقابل الاهلی گفت: بازیکنان جدیدی که به تازگی به این تیم پیوستند امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند. الحمدلله شرایط مناسب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. طبیعتاً به دلیل اضافه شدن دیرهنگام بازیکنان، ناهماهنگی هایی بین بازیکنان داریم. ناهماهنگی وجود دارد، اما شرایط خوب است. امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به صحبت های منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص افزایش سقف بودجه و گلایه درویش از ابلاغ دیرهنگام قانون افزایش سقف بودجه اظهار داشت: فکر می کنم مبلغی بوده است. عجیب از روز اول به ما اصرار داشتند که این قانون صددرصد اجرا می شود و هیچ شکستی در کار نیست. از این صحبت ها در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم و همانطور که می دانید تعدادی از بازیکنان را از دست دادیم. عجیب است که این اتفاق چند ساعت پس از پایان مهلت ارسال لیست آسیایی رخ داد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اینکه برخی تیم ها به صورت متوالی بازیکن جذب کردند، با وجود اینکه امکان ثبت نام نداشتند، برای ما تعجب آور بود اما در آخرین لحظه اجازه دادند که کلاه اضافه شود. همچنین باشگاه ها برای بازی های آسیایی درآمدی نداشتند. این سؤالات بیشتری را ایجاد می کند. درآمد بازی که هنوز بازی نشده را چگونه محاسبه کردید؟ مگر اینکه تیم در آن بازی ها پیروز شود یا از آن مرحله صعود کند.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس از سه سال پیش که سرخ ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند هنوز پاداش آسیایی نگرفته است، گفت: خیلی سخت است، هنوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا پول نگرفته ایم. . البته با توجه به شرایطی که وجود دارد. البته در بازی‌های آسیایی با مکاتباتی که با AFC انجام می‌دهیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا بخشی از هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس پاداش سال گذشته را نقدی دریافت کرده است، تاکید کرد: نمی دانم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات سامی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از تغییر میزان سقف بودجه، گفت: مصاحبه کامل او را ندیدم اما چند قطعه را خواندم. از مصاحبه به نظر من حرف شما منطقی به نظر نمی رسد. بالاخره باشگاه استقلال یا سپاهان با اطلاعاتی که داشتند بازیکنی خریدند. آنها می دانستند که این اتفاق می افتد (اشاره به افزایش بودجه چهار نماینده آسیایی ایران) وگرنه وقتی اجازه ندارید و بودجه محدودی دارید، خرید بازیکنان بیشتر صرفا هزینه ای برای باشگاه است و باید انجام شود. . مبلغ قرارداد را به آن بازیکن پرداخت کنید.

بادامکی ادامه داد: فکر می کنم همانطور که شواهد نشان می دهد با علم به افزایش بودجه باشگاه ها بازیکنان جدیدی خریدند. این موارد باعث شد تیم ما و حتی سایر تیم هایی که قرار است در لیگ بازی کنند بی انصافی کنند. بالاخره ما علاوه بر این چهار تیم، تیم های دیگری هم داریم. آنها هم حقوقی دارند و نباید حقوقشان فراموش شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با توجه به جلسه روز شنبه در خصوص بازیکنان زیر 25 سال برنامه ای برای لیست زیر 25 سال خود دارد، گفت: این نامه را مدتی پیش نوشتیم. این اتفاق حتی برای یکی از بازیکنان تیم لیگ برتری که سهمیه اش زیر 25 سال بود نیز رخ داد. دو هفته پیش قرار بود این اتفاق برای بازیکن ما بیفتد اما مخالفت هایی شد و نشد. البته به ما گفته شد که این اتفاق روز شنبه خواهد افتاد و برای تغییر کارت آرونوف اقداماتی انجام خواهیم داد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات منصور قنبرزاده در خصوص بازگشت دستمزد ششمین بازیکن خارجی در خصوص شرایط مورد نیاز، تصریح کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. حالا باید ببینیم شنبه چه می شود.

سال گذشته یحیی گل محمدی گفته بود که در مورد محدودیت بودجه، پرسپولیس هم فریب خورد، آیا امسال هم همین اتفاق افتاد و الان از طرف هوادارانمان تحت فشار هستیم روز اول قراردادها وقتی لیست پر شد، عملاً فرصتی برای جذب بازیکن دیگر نداریم.

باداماکی در مورد اینکه گاریدو بازیکن مهم خارجی را مد نظر دارد، گفت: چه کسی این را به شما گفته است؟ چنین چیزی وجود ندارد و آقای گاریدو می داند که لیست پر است. حتی پس از انتقال آرونوف به فهرست زیر 25 سال، همچنان سینا اسدبیگی را در ترکیب خود داریم. ضمن اینکه معتقدم لیست تیم ما کامل است و آقای گاریدو نام بازیکن دیگری را اعلام نکرده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت سینا اسدبیگی که با پرسپولیس تمرین نمی کند اما در لیست قرمزها قرار دارد، اذعان داشت: تا پایان 7 شهریور که پایان بازار نقل و انتقالات است فرصت داریم. آیا باید دوباره با آنها صحبت کنیم و ببینیم که آیا امکان توافق وجود دارد یا خیر؟ به نظر من سینا اسبیقی بازیکن بسیار خوبی است اما شاید زمان مناسبی نبود که از لیست تیم خارج شود. ما مجبور بودیم این کار را انجام دهیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: به دلیل فشار باشگاه مصاحبه کرد. در واقع من خودم به او گفتم که واقعا اینطور نیست. به او گفتم اگر قرار بود باشگاه در مورد نقل و انتقالات بازیکن تصمیم بگیرد، همان روز اول انجام می شد و به آنها اطلاع می دادیم. در حالی که او در لیست ما بود و مربی او را بازی داد. رفتن او تصمیم سرمربی بود و خودشان با اسدبیگی صحبت کردند. علاقه زیادی به اسدبیگی دارم اما به ناچار با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم باید با بازیکنان صحبت هایی داشته باشیم.

بادامکی یادآور شد: وقتی دیدم اسمم برده می شود باید بگویم که نماینده باشگاه هستم و باید با بازیکن صحبت کنم. یا بازیکنی که قرار است درفت شود یا بازیکنی که از لیست تیم جدا شده است. ممکن است سوء تفاهم هایی وجود داشته باشد، اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای شما بیفتد.

در صورت جدایی سینا اسدبیگی و با توجه به فروش عبدالکریم حسن، پرسپولیس از سقف بودجه سه میلیون دلاری است در موارد، نظر آقای گاریدو شرط است». در صورت جدایی اسدبیگی و نیاز گاریدو، باشگاه این بازیکن را خریداری خواهد کرد. زیرا وظیفه باشگاه این است که بهترین امکانات و بازیکنان را در اختیار مربی قرار دهد تا او بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.

وی با اشاره به انتظارات هواداران در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: شاید هواداران از تیم ما انتظار زیادی دارند. این طبیعی است و حق دارند. اما ما تیم خیلی خوبی داریم و تیم ما خیلی بهتر از تیم های دیگر و خیلی بهتر از تیم پارسال است. مشکل ما این است که پرسپولیس در سال های اخیر کمترین تغییر را داشته است. در نهایت دو سه بازیکن رفتند و افراد جدیدی به جای آنها جذب شدند. این تیم کادرفنی و تاکتیک ها را هماهنگ کرده است، چون مربی تیم تغییر نکرده است، اما در دوره ما سرمربی تغییر کرده است، 60-70 درصد تیم تغییر کرده است، سه نفر از اعضای اصلی خط دفاعی، دفاع چپ، دفاع راست و دروازه بان ما تغییر کرده است. طبیعتا تیم نمی تواند به این سرعت به شرایط ایده آلی که انتظار داریم برسد. در ابتدای فصل بازی های سختی داشتیم.

بادامکی در مورد اینکه آیا موافق است که میانگین سنی پرسپولیس با وجود بازیکنانی مانند سروش رفیعی و علی علیپور افزایش یافته است، گفت: نه قبول ندارم. ما بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کردیم و آنها پشت تیم هستند اما به خاطر این قانون 2+7 که فدراسیون وضع کرده تیم هایی مثل ما می بازند و سهمیه ما می سوزد. اصلا این مربی طبق لیستی که دارد نمی تواند از سهمیه زیر 23 سال خود استفاده کند. امیدوارم دوستان کمک کنند تا این مشکل حل شود و سهمیه بزرگسالان روی نیمکت اضافه شود.

وی در خصوص سختی اولین بازی های پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: هواداران مطمئن باشند که تیم بسیار خوبی خواهیم داشت و در ابتدای لیگ بازی های سختی داشتیم و در لیگ هم به همین راحتی نیست. آغاز لیگ برتر.” هواداران به ما کمک می کنند تا بر این بازی ها غلبه کنیم. هواداران باید مانند سال های اخیر از تیم خود حمایت کنند. امیدواریم پرسپولیس موفق باشد و شما را خوشحال کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا سروش رفیعی به دلیل روابط خوبش در جذب سعید مهری نقش داشته است، اذعان کرد: این صحبت ها نه به افتخار باشگاه پرسپولیس است و نه برای شما و هواداران باشگاه. این در شأن ما نیست که بخواهیم به این چیزها بپردازیم. سروش رفیعی یکی از بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران است و در سال های اخیر این را ثابت کرده است. شاید این اتفاقات به خاطر مسئولیت بزرگ سروش رفیعی برای او رخ دهد. او دوست دارد حتی بازیکنان تیمش هم خوب بازی کنند که می تواند روی بازی خودش تاثیر بگذارد اما صحبتی از آقای رفیعی نشد که بخواهد کسی را معرفی کند. سروش به دلیل شخصیتی که دارد اصلا وارد این مسائل نمی شود و بر اساس نظر سرمربی پیش می رویم. این مهمتر از هر چیز دیگری است.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های منصور قنبرزاده مبنی بر سوختن یکی از سهمیه های پرسپولیس به دلیل استفاده از نبیل بهویی صحت دارد، گفت: گفتند اما نامه کتبی به ما ارائه نکرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.