افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

جاده ترکمنستان برای تردد مناسب نیست

  • کد خبر : 361355
جاده ترکمنستان برای تردد مناسب نیست

به گزارش خبرنگار بازار جلال ایری در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکمنستان اظهار داشت: تغییراتی که در مدیریت اتاق ایران و ترکمنستان رخ داد اقدام بسیار خوبی برای رفع مشکلات بود. مشکل خواسته های مردم دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان افزود: در دوره قبل که چندین بار به عنوان نماینده […]

به گزارش خبرنگار بازار جلال ایری در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکمنستان اظهار داشت: تغییراتی که در مدیریت اتاق ایران و ترکمنستان رخ داد اقدام بسیار خوبی برای رفع مشکلات بود. مشکل خواسته های مردم

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان افزود: در دوره قبل که چندین بار به عنوان نماینده مجلس به ترکمنستان سفر کردم، استان گلستان با استان بالکان تفاهم نامه فرهنگی امضا کرد.

وی در خصوص 220 کیلومتری بزرگراه ترکمنستان که در حاشیه این نشست به آن اشاره شد، گفت: آسفالت این جاده که به پیمانکار ایرانی سپرده شده باید خیلی زودتر آغاز می شد، اما بحث ریاست جمهوری و انتخابات در کشور آغاز شده است. تغییرات زیادی کرد روند تغییر کند شد. تا زمانی که بزرگراه اینچه برون روکش و آسفالت نشود، روابط ایران و ترکمنستان از نظر ارضی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات دولت سیزدهم در این زمینه خاطرنشان کرد: امیر عبداللهیان توانست در عشق آباد به توافق خوبی دست پیدا کند، شهید رئیسی نیز اقدامات بسیار موثری از جمله افزایش ویزا در ترکمنستان انجام داد اما متاسفانه با اتفاق ناگواری که رخ داد. ، تمام مشکلات به تعویق افتاد.

وی در پایان گفت: از توانمندی های موجود در کشور استفاده بهینه نشده است و با تلاش و همکاری می توان پتانسیل های منطقه را شناخت و استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.