افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای دیدار مقابل مونزا

  • کد خبر : 361233
طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای دیدار مقابل مونزا

آفتاب نیوز: هفته چهارم سری آ ایتالیا از شنبه 24 شهریور آغاز می شود و تیم فوتبال اینتر یکشنبه 25 شهریور میهمان مونزا خواهد بود. سایت “fansnerazzuri” گزارش داد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر از ابتدا در ترکیب تیم آنها در این دیدار حضور خواهد داشت. به گزارش این وبسایت، پیوتر زیلینسکی با انگیزه و […]

آفتاب نیوز:

هفته چهارم سری آ ایتالیا از شنبه 24 شهریور آغاز می شود و تیم فوتبال اینتر یکشنبه 25 شهریور میهمان مونزا خواهد بود. سایت “fansnerazzuri” گزارش داد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر از ابتدا در ترکیب تیم آنها در این دیدار حضور خواهد داشت.

به گزارش این وبسایت، پیوتر زیلینسکی با انگیزه و آماده است تا اولین بازی خود در سری آ را برای اینترمیلان مقابل مونزا انجام دهد. روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش داد که به «هاکان چالان اوغلو» استراحت داده شده و مهدی طارمی از ابتدا در زمین خواهد بود.

اینتر در این فصل با برنامه فشرده ای روبرو است زیرا آنها باید هر سه یا چهار روز یک بار بازی کنند، در حالی که تیم هایی که در رقابت های اروپایی شرکت نمی کنند فقط هر هفت روز یک بار بازی می کنند.

به همین دلیل «سیمونه اینزاگی» باید در تنظیم ترکیب تیمش دقت کند تا تمرکز بازیکنان را حفظ کند و در هر مسابقه به نتایج دلخواه یعنی کسب سه امتیاز برسد.

با توجه به شرایط هاکان چالهان اوغلو که در بازی های تیم ملی ترکیه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، سرمربی اینتر در دیدار مقابل مونزا به او استراحت می دهد تا بتواند بازی های لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی را انجام دهد و برای دربی مهم میلان نیز آماده شود.

این در حالی است که مهدی طارمی در حالی آغاز خواهد شد که در بین چهار مهاجمی که به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته اند، در بهترین شرایط بدنی قرار دارد. علاوه بر این، مارکو آرناتوویچ و خواکین کوریا چندان قابل اعتماد نیستند و لائوتارو مارتینز نیز از سفر طولانی آمریکای جنوبی به اروپا خسته شده است.

لازم به ذکر است این بازی از ساعت 22:15 یکشنبه شب آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.