افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

عملکرد ضعیف فرمانداران یزد در حوزه مسکن| عدم موفقیت بانک‌ ها در تسهیلات خودمالکی

  • کد خبر : 36116
عملکرد ضعیف فرمانداران یزد در حوزه مسکن| عدم موفقیت بانک‌ ها در تسهیلات خودمالکی

محمدجواد ابوالحسینی در حاشیه جلسه شورای مسکن که امروز در استانداری یزد برگزاری شد، در گفتگو با خبرنگار بازار از عملکرد ضعیف فرمانداران استان در جذب اعتبارات وام مسکن انتقاد کرد. وی با تاکید بر اینکه یزد در کشور جزو استان‌های متوسط در شرایط اقتصادی است، از بانک‌های استان خواست در جذب اعتبارات استان در […]

محمدجواد ابوالحسینی در حاشیه جلسه شورای مسکن که امروز در استانداری یزد برگزاری شد، در گفتگو با خبرنگار بازار از عملکرد ضعیف فرمانداران استان در جذب اعتبارات وام مسکن انتقاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه یزد در کشور جزو استان‌های متوسط در شرایط اقتصادی است، از بانک‌های استان خواست در جذب اعتبارات استان در کشور ایفای نقش کنند و همه تسهیلات مسکن نیز بر عهده بانک مسکن باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به انعقاد ۱۰ هزار قرارداد خودمالکی گفت: تاکنون سه هزار مورد قرارداد در این زمینه پیگیری شده اما به نظر می رسد بانکها تمایل چندانی در این زمینه ندارند در حالی که کسی که خودمالکی وام بگیرد، وصول وثیقه راحت تر خواهد بود.

ابوالحسینی با اشاره به نبود اراده بین بانکها در این زمینه، بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های روستایی و خودمالکی تاکید کرد و افزود: باید کسانی که توانایی مالی ندارند از لیست متقاضیان حذف شوند.

وی اعلام کرد: اگر بانک ها در جذب اعتبارات خودمالکی مشکل دارند باید موضوع از تهران پیگیری و موانع برطرف شود و اگر شرایط فراهم نیست پرژه های خودمالکی در یزد اجرا نشود.

آمادگی افتتاح دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به برنامه استان برای افتتاح دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت، خواستار پیگیری فرمانداران در این زمینه و کار سازی بانک ها در پرداخت وام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=36116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.