افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

دیدار سرنوشت ساز سپاهان و ملوان/ تراکتور به دنبال صدر جدول است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 360956
دیدار سرنوشت ساز سپاهان و ملوان/ تراکتور به دنبال صدر جدول است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه بیست و سوم شهریور ماه با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود و در مهم ترین دیدار تیم های سپاهان و ملوان که مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند. طبقه بندی آنها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه بیست و سوم شهریور ماه با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود و در مهم ترین دیدار تیم های سپاهان و ملوان که مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند. طبقه بندی آنها در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سربازان – ملوانان

تیم های سپاهان و ملوان در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان خوزه مورایس در 3 بازی اخیر خود در فصل جدید پیروز شدند و از سوی دیگر تیم ملوان شروع خوبی در لیگ برتر داشت و موفق شد 3 برد دو برد و یک تساوی کسب کند. رتبه سوم جدول بعد از سپاهان و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی.

این در حالی است که ملوان بار دیگر با مازیار زارع در اصفهان به مصاف سپاهان می رود. آخرین باری که ملوان در اصفهان با هدایت زارع به مصاف سپاهان رفت، با تساوی 1-1 به پایان رسید و همین تساوی مقابل ملوان در فصل بیست و دوم، جام قهرمانی را از بین برد. دور از شاگردان موریس

در فصل گذشته یک پیروزی نصیب ملوان و یک برد نصیب سپاهان شد که در جام حذفی نیز ملوان را شکست داد. در ادامه سپاهانی ها پس از 11 سال بدون درگیری، دروازه انزلی را شکستند و توانستند ملوان را شکست دهند.

نکته مهم این دیدار در اختیار داشتن تمامی بازیکنان سپاهان است و مورایس با خرید مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد. در این دیدار سیاوش یزدانی مدافع سپاهان به دلیل مسائل انضباطی تنها غایب سپاهان است. این دیدار از ساعت 18:45 در ورزشگاه فولادشهر با حضور سیستم داوری ویدیویی VAR برگزار می شود.

شمس آذر – استقلال خوزستان

استقلال خوزستان در حالی به مصاف شمس آذر می رود که شاگردان «میدراک بوجوویچ» با غلبه بر استقلال تهران در هفته سوم به اولین پیروزی خود در فصل بیست و چهارم دست یافتند و با روحیه به مصاف شمس آذر می روند. شاگردان سعید دهیکی تا اینجای کار بدون برد هستند و در این دیدار خانگی به دنبال اولین پیروزی فصل خود هستند.

این دو تیم تاکنون 6 بازی انجام داده اند که شمس آذر 2 برد و استقلال خوزستان یک برد و 3 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. این دیدار از ساعت 18:45 با حضور سیستم داور تصویری در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

تقابل قاطع سپاهان و ملوان/تراکتور در جستجوی صدر جدول

تراکتور – چدن

تیم فوتبال تراکتور به دلیل خریدهای انجام شده در خریدهای پیش فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود و شاگردان دراگان اسکوچیچ در فصل بیست و چهارم دو برد و یک تساوی کسب کرده اند. ذوب آهن برای دومین فصل متوالی محمد ربیعی را به عنوان سرمربی خود می بیند و این تیم تاکنون نه پیروز شده و نه باخت و 3 دیدار اخیر این تیم در فصل جدید با تساوی به پایان رسیده است.

ربیعی با تیم ذوب آهن و تراکتورسازی رکورد صد درصد برد در لیگ برتر را دارد و فصل گذشته هم بازی های خانگی و خارج از خانه به سود ذوب آهن تمام شد. البته تراکتور در جام حذفی فصل گذشته موفق شد ذوب آهن را در ضربات پنالتی شکست دهد. این دو تیم تاکنون 10 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 4 برد تراکتور و 3 برد ذوب آهن بوده و 3 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

این دیدار از ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.