افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

زیرساخت های امنیتی در جنوب کرمان توسعه و تقویت می شود

  • کد خبر : 360639
زیرساخت های امنیتی در جنوب کرمان توسعه و تقویت می شود

ایسنا/ کرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زیرساخت های امنیتی در جنوب استان کرمان برای جلب رضایت مردم توسعه و تقویت می شود. ابراهیم عزیزی بعدازظهر 31 شهریورماه در حاشیه حضور در شورای تامین جنوب کرمان با حضور خبرنگاران با اشاره به برنامه های کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: امروز بازدید […]

ایسنا/ کرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زیرساخت های امنیتی در جنوب استان کرمان برای جلب رضایت مردم توسعه و تقویت می شود.

ابراهیم عزیزی بعدازظهر 31 شهریورماه در حاشیه حضور در شورای تامین جنوب کرمان با حضور خبرنگاران با اشاره به برنامه های کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: امروز بازدید هوایی از جنوب داشتیم. مناطق استان کرمان از طریق یک هلیکوپتر از موقعیت جغرافیایی مطلع شوند تا در این زمینه برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

وی از دیگر برنامه های اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، شرکت در جلسه مشترک شورای تامین شهرستان های هشت گانه جنوب استان را اعلام کرد و افزود: فردا نشست های تخصصی در مرکز خواهیم داشت. شورای تامین استان در استان کرمان برگزار می شود و مسائل و مشکلات کرمان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و تهران مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، برخی مسائل و مشکلات جنوب استان کرمان نیاز به اصلاح دارد و برای حل برخی از مسائل باید از طریق رئیس جمهور پیگیری شود. و وزرا

وی با بیان اینکه در کمیسیون امنیت ملی با مسئولان حراست جنوب استان دیدار خواهیم کرد، قول داد زیرساخت های امنیتی جنوب استان کرمان برای جلب رضایت مردم توسعه و تقویت شود.

عزیزی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: حلیل رود یکی از دغدغه های مردم جنوب کرمان است و بحث درستی است چرا که معیشت و اقتصاد مردم به این رودخانه گره خورده است، بنابراین باید هر اقدامی انجام دهیم. سد) بالادست رودخانه برای هر هدفی و ایجاد خسارت در اقتصاد مردم توجیه اقتصادی و امنیتی ندارد. لذا در کمیسیون امنیت ملی با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و سایر مسئولان ذیربط این مشکل را بررسی خواهیم کرد و انشالله با تصمیمات لازم به این رودخانه حیات لازم را خواهیم داد و حیات این رودخانه یعنی زندگی مردم و حل مشکلات مورد انتظار آنها.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.