افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

دفاع زیباکلام از فائزه هاشمی پس از انتشار نامه جنجالی از داخل زندان اوین

  • کد خبر : 360588
دفاع زیباکلام از فائزه هاشمی پس از انتشار نامه جنجالی از داخل زندان اوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): صادق زیباکلام در توئیتی نوشت: کینه و نفرت مخالفان نسبت به خانم فائزه هاشمی را در سکوت رسانه های فارسی نسبت به نامه ایشان می توان دید. آن مانیفست حداکثر شجاعت اخلاقی و وفاداری به دموکراسی بود. برای تایید گفته های او می توان نگاهی به سوابق زندانیان سیاسی در […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

صادق زیباکلام در توئیتی نوشت: کینه و نفرت مخالفان نسبت به خانم فائزه هاشمی را در سکوت رسانه های فارسی نسبت به نامه ایشان می توان دید. آن مانیفست حداکثر شجاعت اخلاقی و وفاداری به دموکراسی بود. برای تایید گفته های او می توان نگاهی به سوابق زندانیان سیاسی در دفاع از دموکراسی پس از انقلاب ۵۷ انداخت.

به گزارش «انتقاه»، چندی پیش محمدحسین آقاسی وکیل مدافع فیضه هاشمی پس از این نامه که متن آن در رسانه ها منتشر شد، درباره آخرین وضعیت موکلش صحبت کرد و گفت که از هم اکنون اقداماتی برای اعطای احتمالی آزادی مشروط وی انجام شده است. ، اما این کار انجام نشد. پرونده آنها تجمیع شده و میزان محکومیتی که باید تحمل کنند 3 سال و 7 ماه است که حدود 2 سال آن را سپری کرده اند اما دادستان با آزادی مشروط آنها مخالفت کرد، بنابراین حکم آنها در مهرماه سال آینده به پایان می رسد.

وکیل فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا با انتشار نامه فائزه هاشمی پیگیری هایی برای تغییر وضعیت وی صورت گرفته است؟ وی گفت: فکر می کنم با انتشار این نامه نباید انتظار مشروط شدن موکلم را داشته باشیم. آنها احتمالاً در این زمینه با ما همکاری نخواهند کرد، قبلاً هرگز چنین کاری نکرده اند. همکاری مقامات قضایی را در هیچ زمینه ای ندیدم.

آقاسی درباره اقدامات احتمالی برای حفظ جان موکلش پس از انتشار این نامه گفت: به همراه آقای محسن هاشمی برادر موکلم تمام تلاش خود را می کنیم تا برای گفت و گو به دادستان تهران یا سرپرست دادسرای اوین مراجعه کنیم. با آنها تا ببینیم چه کاری می توانیم برای آنها انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.