افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

حاصلخیزی خاک های کشور باید پایش شود.

  • کد خبر : 360464
حاصلخیزی خاک های کشور باید پایش شود.

به گزارش بازار، صفدر نیازی شهرکی در نشست هماهنگی روز جهانی خاک 1403 در ستاد مرکزی معاونت رئیس جمهور کرج با اشاره به اثربخشی این رویداد جهانی در فرهنگ سازی و توجه ویژه به مقوله زمین در کشور و جهان گفت: و گفت: با توجه به شعار سال و با توجه به اهمیت نقش مردم، […]

به گزارش بازار، صفدر نیازی شهرکی در نشست هماهنگی روز جهانی خاک 1403 در ستاد مرکزی معاونت رئیس جمهور کرج با اشاره به اثربخشی این رویداد جهانی در فرهنگ سازی و توجه ویژه به مقوله زمین در کشور و جهان گفت: و گفت: با توجه به شعار سال و با توجه به اهمیت نقش مردم، مشارکت و حضور مردم در اجرای این مراسم باید پررنگتر باشد.

وی افزود: نقش سازمان های مردم نهاد و انجمن ها در فرهنگ سازی برای صیانت از این سرمایه خدادادی بسیار موثر است و باید در بزرگداشت این رویداد به این مهم توجه شود.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: باید پایش فنی و پایش حاصلخیزی خاک های کشور انجام شود و نتایج و اثربخشی اقدامات انجام شده در حوزه خاک مشخص شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با هدف همفکری و هماهنگی مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک امسال برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اراضی کشاورزی، رئیس پژوهشکده آب و خاک برگزار شد. پژوهش کشور، مدیر کل ارتقاء دانش و فناوری کشاورزی مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مشاور قائم مقام وزیر و رئیس دفتر معاونت علمی، رئیس و عضو هیئت مدیره انجمن خاک ایران علوم، معاون مدیرکل دفتر امور اراضی کشاورزی در امور فنی و اجرایی، اعضای هیات علمی پژوهشکده حفاظت خاک و تحقیقات آبخیزداری و روابط عمومی و مسئولین امور بین الملل معاونت علمی حضور داشتند که به بیان خود پرداختند. نظرات و پیشنهادات در مورد کیفیت عملیات. مراسم روز جهانی خاک

باید گفت؛ در این جلسه رئیس امور بین الملل گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های انجام شده به مناسبت روز جهانی خاک در سال گذشته در استان ها ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.