افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

آتش سوزی دیگری در شادابکوه پلدختر / جزئیات

  • کد خبر : 360312
آتش سوزی دیگری در شادابکوه پلدختر / جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از بروز آتش سوزی دیگری در جنگل های منطقه شادابکوه شهرستان پلدختر از مناطق حفاظت شده محیط زیست خبر داد. حسین میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند روز پیش شاهد آتش سوزی در این منطقه بودیم که با تلاش همکاران، آتش خاموش شد. […]

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از بروز آتش سوزی دیگری در جنگل های منطقه شادابکوه شهرستان پلدختر از مناطق حفاظت شده محیط زیست خبر داد.

حسین میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند روز پیش شاهد آتش سوزی در این منطقه بودیم که با تلاش همکاران، آتش خاموش شد.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل وزش باد شدید آتش دوباره در این منطقه رخ داده است.

میرزایی تصریح کرد: حدود 50 نفر از منابع طبیعی، محیط زیست و گروه های مردمی به منطقه اعزام شده اند و امیدواریم تا ساعاتی آینده این آتش سوزی اطفا شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه آتش سوزی در خط الرأس کوه شاداب رخ داده و این مهم خاموشی آن را با مشکل مواجه می کند، افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه کار هلیبری انجام شد. در هلیکوپترها

میرزایی با بیان اینکه میزان دقیق آتش سوزی و عمدی یا غیرعمدی بودن آن مشخص نیست، گفت: متاسفانه بیشترین آتش سوزی های امسال در استان لرستان ناشی از عوامل انسانی بوده است.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 36 مظنون آتش سوزی جنگل های لرستان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

میرزایی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده آتش سوزی موضوع را به منابع طبیعی استان یا شهرستان محل زندگی خود اطلاع دهند، افزود: 5 نفر از عوامل آتش سوزی روانه زندان شدند.

47236

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.