افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

عکس/ بایدن با کلاه ترامپ در مراسم سالگرد حادثه 11 سپتامبر

  • کد خبر : 360280
عکس/ بایدن با کلاه ترامپ در مراسم سالگرد حادثه 11 سپتامبر

آفتاب نیوز: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در مراسمی به مناسبت سالگرد حادثه 11 سپتامبر و در اقدامی غافلگیرکننده، تنها چند ساعت پس از اولین مناظره انتخاباتی بین معاون رئیس جمهور وی، کامالا هریس، و رئیس جمهور سابق، اقدام عجیبی انجام داد. ایالات متحده دونالد ترامپ کلاه معروف انتخاباتی ترامپ را بر سر گذاشت […]

آفتاب نیوز:

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در مراسمی به مناسبت سالگرد حادثه 11 سپتامبر و در اقدامی غافلگیرکننده، تنها چند ساعت پس از اولین مناظره انتخاباتی بین معاون رئیس جمهور وی، کامالا هریس، و رئیس جمهور سابق، اقدام عجیبی انجام داد. ایالات متحده دونالد ترامپ کلاه معروف انتخاباتی ترامپ را بر سر گذاشت و جلوی دوربین ها گرفت!

بایدن در مراسم یادبود سال 2001 هنگامی که هریس در محل سقوط پرواز 93 در پنسیلوانیا شرکت کرد، کلاه ترامپ را بر سر داشت. در ایستگاه آتش نشانی شانکسویل، بایدن درباره «وحدت» دو حزبی در آمریکا پس از 11 سپتامبر صحبت کرد.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید، درباره اقدام عجیب بایدن در X نوشت که “رئیس جمهور در مورد نیاز به وحدت دو حزبی صحبت کرد و خواستار بازگشت به این وحدت شد.”

به عنوان یک ژست برای این (وحدت)، بایدن به یکی از حامیان ترامپ کلاه داد که متعاقباً از او خواست که کلاه ترامپ را روی سرش بگذارد و بایدن برای لحظاتی این کار را انجام داد.

در ماه ژوئیه، بایدن، 81 ساله، از نامزدی دموکرات ها کناره گیری کرد و هریس به دنبال انتقادات شدید اعضای ارشد حزب دموکرات و نگرانی های فزاینده در مورد سلامتی و آمادگی روحی او برای مبارزه با ترامپ، جایگزین او شد. رئیس جمهور آمریکا در حالی کلاه ترامپ را بر سر گذاشت که همیشه او را تهدیدی برای موجودیت دموکراسی خوانده است!

ویدئوها و تصاویری که نشان می دهد بایدن کلاه ترامپ را بر سر دارد که روی آن عبارت “ترامپ 2024” نوشته شده بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

برخی از کاربران اینترنتی با بازنشر این ویدئو و این تصاویر اشاره کرده اند که بایدن این کار را درست بعد از مناظره انتخاباتی انجام داده است که طی آن ترامپ به هریس گفت: بایدن از تو متنفر است.

ستاد انتخاباتی ترامپ که اتاق جنگ او محسوب می‌شود، در واکنش به این موضوع مدعی شد که بایدن کلاه ترامپ را به سر می‌گذاشت زیرا «کامالا هریس یک فاجعه در مناظره بود».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.