افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

آینده بیت کوین و کریپتو روشن است

  • کد خبر : 359761
آینده بیت کوین و کریپتو روشن است

کریس برنیسک، سرمایه‌گذار مشهور، معتقد است که احساسات منفی بازار ارز دیجیتال است بی اساس و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از نظر تحلیل تکنیکال و بنیادی آماده صعود هستند. به گزارش ملت بلاک چین، او اشاره می کند که بسیاری از تحولات مهم در بازار به دلیل کاهش های اخیر نادیده گرفته شده […]

کریس برنیسک، سرمایه‌گذار مشهور، معتقد است که احساسات منفی بازار ارز دیجیتال است بی اساس و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از نظر تحلیل تکنیکال و بنیادی آماده صعود هستند.

به گزارش ملت بلاک چین، او اشاره می کند که بسیاری از تحولات مهم در بازار به دلیل کاهش های اخیر نادیده گرفته شده اند و بلاک چین ها در حال نفوذ به جامعه هستند.

برنیسک: بیت کوین و ارزهای دیجیتال آماده افزایش هستند

این سرمایه گذار باسابقه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، هم از نظر تحلیل تکنیکال و هم از نظر بنیادی در حال آماده شدن برای رسیدن به سطوح بالاتر قیمت هستند.

به گفته برنیسک، کاهش قیمت در چند ماه گذشته باعث شده است که اعضای بازار از تحولات پشت صحنه ارزهای دیجیتال چشم پوشی کنند.

در بلندمدت نشانه‌هایی از قدرت وجود دارد که بیت‌کوین و اتریوم در حال تثبیت هستند و احساسات بازار به گونه‌ای است که فکر می‌کنید ساتوشی مرده است. در عین حال، بلاک‌چین‌ها به بافت جامعه نفوذ می‌کنند، حتی اگر با سرعتی که افراد بی‌صبر را خشنود می‌کند، نباشند. آینده روشن است، من از آن مطمئن هستم.

شاخص‌های اصلی در محدوده Q1 2024 قرار دارند، زیرساخت‌ها در حال رشد است و مردم در مناطق جغرافیایی مختلف این پلتفرم‌ها را تجربه می‌کنند، اما احساسات در حال حاضر کاملاً برعکس Q1 است. زیباست، چه چیزی را نباید دوست داشت؟ اجازه ندهید که شما را مجبور به فروش ملک خود کنند.

برنیسک همچنین خاطرنشان کرد که روایات مبنی بر اینکه بازار افزایشی کریپتو مرده است احتمالاً این موضوع را اغراق آمیز می کند. وی تاکید کرد که در چرخه های گذشته ارزهای دیجیتال تمامی اخبار منفی را که به دستشان می رسید با موفقیت پشت سر گذاشتند و این بار نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

همه این روایات غلط وجود دارد که ارزهای دیجیتال محکوم به فنا هستند، در حالی که در واقعیت تنها چیزی که ما نیاز داریم، تنها چیزی که نیاز داریم صبر و زمان است.

در حالی که برخی از این انتقادات به ما کمک می‌کنند تا پیشرفت کنیم، بیشتر این روایت‌ها فقط بر موج سواری می‌کنند و سعی می‌کنند به یک مشکل تخیلی که در فضای مجازی تبدیل شده است بپردازند.

و با این حال در هر چرخه ای، افرادی هستند که به خود اجازه می دهند از موفقیت فاصله بگیرند، قادر به جابجایی رویدادهای منفی گذشته نیستند و تمرکز خود را از دست می دهند.

اما، اما، اما… این موضوع و آن موضوع چطور؟

همه این موارد بی ربط هستند، این بلاک چین است که اهمیت دارد.

برنیسک یکی از طرفداران سرسخت کریپتو است و معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال به مرز ۱۰ تریلیون دلار نزدیک می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-11 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.