افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

جدال جدید بیرانوند و پرسپولیس!

  • کد خبر : 359745
جدال جدید بیرانوند و پرسپولیس!

در حالی که شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند برای فسخ یک طرفه قرارداد در کمیته اساسنامه فدراسیون فوتبال ادامه دارد، ایسنا از تشکیل دعوای جدید بین طرفین خبر داد. پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم در حالی که مدیریت این باشگاه در تلاش برای تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل جدید بود، […]



در حالی که شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند برای فسخ یک طرفه قرارداد در کمیته اساسنامه فدراسیون فوتبال ادامه دارد، ایسنا از تشکیل دعوای جدید بین طرفین خبر داد.






پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم در حالی که مدیریت این باشگاه در تلاش برای تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل جدید بود، علیرضا بیرانوند با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد خود را به صورت یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد. درباره او در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال. روندی که همچنان ادامه دارد و حکمی صادر نشده است.

بیرانوند بر اساس الحاقیه ای که به قراردادش با پرسپولیس اضافه شده بود، به دلیل وجود بندی در آن الحاقیه به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد که بر اساس آن پرسپولیس باید ظرف 15 روز پس از پایان فصل مطالبات این دروازه بان را پرداخت کند. با این حال اگرچه پرسپولیس دو روز مانده به پایان مهلت مقرر مطالبات بیرانوند را پرداخت کرد، اما او مدعی شد همه مطالباتش پرداخت نشده و همچنان به این باشگاه بدهکار است و به این ترتیب قراردادش فسخ شد. با این حال اکنون مشخص شده است که پرسپولیس علاوه بر این موضوع شکایت دیگری نیز از بیرانوند ارائه کرده است.

در بند 3 الحاقیه قرارداد آمده است:اگر در پایان فصل باشگاه (پرسپولیس) تمامی مطالبات بازیکن (بیرانوند) را پرداخت نکند، بازیکن می تواند پس از گذشت 15 روز از آخرین بازی فصل 1402-1403 با احتساب برتری، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند. لیگ و جام اتحادیه.“.

بیرانوند در 9 خرداد 1403 یعنی دقیقاً 18 روز پس از پایان آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر قرارداد خود را با این باشگاه فسخ می کند، اما پرسپولیس مدعی است در بند 3 الحاقیه قرارداد طرفین آمده است. به صراحت گفت که «15 روز پس از آخرین بازی فصل 1402-1403 با احتساب بازی های «لیگ برتر و جام حذفی»، این بازیکن می تواند قرارداد خود را فسخ کند، نه اینکه 15 روز از آخرین بازی پرسپولیس در فصل 1403 گذشته باشد. 1402. به عبارت دیگر، بر اساس این بند و بند 16 تعاریف آیین نامه نقل و انتقالات، بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند که فصل فوتبال ایران در سال های 1402 تا 1403 با دیدار تیم های مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی در 31 خرداد به پایان رسیده است. و بنابراین بیرانوند از 15 تیر 1403 تا آن زمان می تواند به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود قرارداد خود را فسخ کند.

2

3

این چیزی است که بیرانوند در لایحه دفاعیه خود ارائه کرده است. طبق بند 4 ماده 16 آئین نامه نقل و انتقالات پایان فصل به آخرین بازی تیمش پرسپولیس که در 21 خرداد 1403 برگزار شد باز می گردد.

4

حال با این شرایط باید دید در نهایت کمیسیون تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال چه حکمی می کند. آیا بیرانوند محروم می شود یا شکایت باشگاه پرسپولیس از او رد می شود؟/ایسنا