افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

آزمایشگاه بایننس در 5 پروژه مختلف از جمله بلوم سرمایه گذاری می کند

  • کد خبر : 359566
آزمایشگاه بایننس در 5 پروژه مختلف از جمله بلوم سرمایه گذاری می کند

بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی ارز دیجیتال بایننس، اعلام کرد که در فصل هفتم برنامه MVB خود، روی اپلیکیشن کوچک تلگرام بلوم سرمایه گذاری خواهد کرد. به گفته Blockchain Homeland، برنامه با ارزش ترین سازنده (MVB) که توسط BNB Blockchain میزبانی می شود، به دلیل فرآیند انتخاب دقیق خود شناخته شده است. […]

بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی ارز دیجیتال بایننس، اعلام کرد که در فصل هفتم برنامه MVB خود، روی اپلیکیشن کوچک تلگرام بلوم سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گفته Blockchain Homeland، برنامه با ارزش ترین سازنده (MVB) که توسط BNB Blockchain میزبانی می شود، به دلیل فرآیند انتخاب دقیق خود شناخته شده است. این برنامه در فصل هفتم خود بیش از 700 درخواست دریافت کرد که تنها 2 درصد از آنها پذیرفته شد. در این فصل، آزمایشگاه بایننسبه همراه چهار پروژه دیگر در مینی اپلیکیشن تلگرام شکوفه دادن سرمایه گذاری کرد

این برنامه رقابتی نتیجه تلاش مشترک BNB Blockchain، Binance Labs و CMC Labs است و هدف آن حمایت از نوآوران WEB3 در اکوسیستم BNB و تسریع رشد آنها است.

فصل هفتم برنامه ام وی بی

در فصل هفتم این برنامه ۱۳ تیم برجسته به دلیل استعداد بالا و نوآوری در فضای وب ۳ انتخاب شدند. در پایان، پنج تیم توانستند آزمایشگاه‌های بایننس را متقاعد کنند تا روی آنها سرمایه‌گذاری کنند. این موضوع می تواند نقش بسزایی در رشد و ثبات آنها داشته باشد.

شرکت کنندگان این برنامه از یک برنامه جامع طراحی شده برای پروژه های اولیه وب 3 بهره مند شدند. بنیانگذاران و اعضای تیم های شرکت کننده تحت هدایت شخصی کارشناسان بایننس Labs، CMC Labs و Blockchain BNB قرار گرفتند و در جلسات بحث دوستانه از تجربیات ارزشمند بنیانگذاران موفق در این زمینه بهره بردند.

علاوه بر این، تیم‌ها به بسته راه‌اندازی بلاک چین به عنوان سرویس (LaaS) BNB دسترسی پیدا کردند که شامل خدماتی مانند پشتیبانی زیرساخت، امنیت، مدیریت خزانه‌داری، و توسعه و بازاریابی کسب‌وکار به ارزش 300000 دلار است.

پس از یک فرآیند ارزیابی دقیق، آزمایشگاه بایننس اعلام کرد که در این فصل در پنج پروژه برتر سرمایه گذاری خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری‌ها تعهد آزمایشگاه‌های بایننس برای حمایت از پروژه‌های بالقوه در حوزه وب 3 را نشان می‌دهد.

این پنج پروژه عبارتند از: Bloom، Aggregata، Opinion Labs، SideKick و Vooi.

مزایای سرمایه گذاری Binance Labs در پروژه Bloom

Project Bloom، یک مینی برنامه تجاری در تلگرام، برجسته ترین پروژه در این لیست است که بر توکن ها و memecoin های جدید اهرمی تمرکز دارد.

با حمایت پروژه Bloom آزمایشگاه های بایننس، انتظار می رود که این پروژه رشد قابل توجهی را در ماه های آینده تجربه کنید. مشارکت بایننس فراتر از حمایت مالی است و درهای بیشتری را برای مشاهده، همکاری و پشتیبانی فنی به روی پروژه باز می کند. حضور این پروژه در فصل هفتم برنامه MVB نیز به سرمایه گذاران و کاربران نشان می دهد که بلوم بازیگری جدی با پتانسیل موفقیت بلندمدت است. همچنین، فهرست شدن بلوم در بورس بایننس گام مهمی در موفقیت آن است.

سرمایه گذاری بایننس لبز در این پروژه نشان از اعتماد بالای بایننس به پروژه بلوم دارد. راهنمایی تخصصی و فرصت‌های شبکه‌ای حاصل از این سرمایه‌گذاری به بلوم کمک می‌کند محصولات خود را بهتر توسعه دهد و دامنه خود را گسترش دهد.

پشتیبانی بایننس از پروژه BLOOM اعتبار و اعتماد قابل توجهی را در جامعه کریپتو برای پروژه به ارمغان می آورد و بلوم را به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در زمینه خود معرفی می کند. این پروژه به زودی ایردراپ خود را راه اندازی خواهد کرد و قیمت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

BNBChainCoinGabbar

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-11 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.