افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

دنیامالی تکذیب کرد: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز آماده می شود – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 359441
دنیامالی تکذیب کرد: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز آماده می شود – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان با تکذیب خبر ادامه بازسازی آزادی تا ساعت 14 و 5 دقیقه از اتمام عملیات بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی در پایان پاییز امسال خبر داد. روز گذشته فیلمی از سوی حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه تجهیزات و تجهیزات ورزشی منتشر شد که در آن اعلام کرد ورزشگاه آزادی در نوروز […]

وزیر ورزش و جوانان با تکذیب خبر ادامه بازسازی آزادی تا ساعت 14 و 5 دقیقه از اتمام عملیات بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی در پایان پاییز امسال خبر داد.

روز گذشته فیلمی از سوی حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه تجهیزات و تجهیزات ورزشی منتشر شد که در آن اعلام کرد ورزشگاه آزادی در نوروز 1405 در بهترین شرایط آماده می شود. ظاهراً طلا به معنای بازسازی همه چیز ورزشگاه آزادی بود. نه تنها بخش غربی آن

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از اتمام عملیات بازسازی قطعه غربی در پایان پاییز خبر داد و اظهار داشت: با اتمام عملیات بازسازی ان. در این بخش، ورزشگاه آزادی اواخر پاییز در اختیار فوتبال ایران قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اجرای اقدامات تحکیم سازه و مقاوم سازی همزمان با بهره برداری از این ورزشگاه، گفت: اجرای این اقدامات که در راستای افزایش مقاومت ورزشگاه انجام می شود، نباید باعث ایجاد وقفه در جشن و سرور شود. بازی ها و مسابقات مطمئنا با هنر مهندسین ایرانی می توان بازسازی همزمان با استفاده از ورزشگاه را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام داد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با تعطیلی دو ساله نمی توانیم با فوتبال در کشور روبرو شویم، خاطرنشان کرد: همه اظهارنظرها باید بر اساس واقعیت های اجرایی و مهندسی باشد. همانطور که قبلاً گفتم استانداردسازی ورزشگاه ها محدود به ورزشگاه آزادی نیست و برنامه نهایی ما این است که همه ورزشگاه ها را طبق چارچوبی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تعیین کرده اند، استانداردسازی کنیم. این کاری است که باید زودتر انجام می شد و اگر تا به امروز تاخیری در انجام این کار وجود داشته به دلیل عدم برنامه ریزی و نظارت مستمر بوده است، اما من شخصا متولی این کار هستم و شخصا بر این کار نظارت خواهم کرد. موضوع خوشحالم که بگویم جامعه مهندسی کشور به تجربه من در امور عمرانی اعتماد دارد و با این اعتماد و کار گروهی می توان استانداردهای مد نظر نهادهای بین المللی فوتبال را در استادیوم های سراسر کشور اجرا کرد.

دنیای مالی ورزشگاه ها و مجموعه های ورزشی کشور به ویژه «آزادی» را سرمایه های مهم کشور دانست و افزود: باید برای داشته هایمان ارزش بیشتری قائل شویم. متاسفانه سال هاست که ورزشگاه های کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و این کم توجهی باید پایان یابد. در این راستا وزارت ورزش و جوانان نظر اهالی فوتبال و رسانه ها را در نظر خواهد گرفت. تماشاگران و ورزش دوستان یکی از سرمایه های اصلی ورزش کشور هستند و همه جا حق دارند مطالبه کنند و من آماده پاسخگویی به آن مطالبات هستم.

وی ادامه داد: ما آمده ایم با کار و تلاش برای این مردم امید ایجاد کنیم. من آدمی نیستم که دل مردم را خالی کنم و اهل وعده های دروغین نیستم و با کار مستمر و 24 ساعته نظر مردم را در عرصه ورزش تامین می کنیم.

در ادامه مدیر کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فاز اول مرمت و بازسازی ورزشگاه آزادی طبق اعلام وزیر محترم ورزش و جوانان تا پایان پاییز به اتمام می رسد.

حسین طلا در گفتگو با روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با بیان اینکه طبق اعلام وزیر محترم، عملیات عمرانی ضلع غربی ورزشگاه آزادی در پایان پاییز به اتمام می رسد، گفت: ورزش و جوانان .

وی افزود: در فاز اول بازسازی ورزشگاه آزادی سکوهای طبقه اول و دوم، جایگاه های ویژه و خبرنگاران، VIP، CIP، فضای مرکز رسانه برای خبرنگاران و تونل های ورودی و خروجی مجزا برای خبرنگاران و صندلی در دو طبقه خواهد بود. انجام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: قرارداد همکاری مجموعه ورزشی آزادی و قرارگاه خاتم الانبیاء 18 ماهه است و طرح ساخت ضلع غربی تا پایان پاییز به اتمام می رسد و پس از آن، بازسازی سایر بخش های ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

طلا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 500 کارگر در دو شیفت کار می کنند. این روند به سرعت ادامه خواهد داشت تا انشاالله تا پایان پاییز فاز اول بازسازی ورزشگاه آزادی به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.