افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

برتری ایران مقابل امارات با کمک داور ویدیویی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 358491
برتری ایران مقابل امارات با کمک داور ویدیویی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

در شبی که کمک داور ویدیویی نقش ویژه ای در تعیین نتیجه داشت، تیم فوتبال ایران از سد امارات گذشت. تیم های ملی فوتبال امارات و ایران از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا و در ورزشگاه هزا بن زاید به مصاف یکدیگر […]

در شبی که کمک داور ویدیویی نقش ویژه ای در تعیین نتیجه داشت، تیم فوتبال ایران از سد امارات گذشت.

تیم های ملی فوتبال امارات و ایران از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا و در ورزشگاه هزا بن زاید به مصاف یکدیگر رفتند. و ایران با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تک گل این دیدار را مهدی قیدی در دقیقه 3+45 به ثمر رساند و ایران با شش امتیاز، تفاضل 2+ گل و گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم جدول گروه A قرار گرفت. ایران که دو پیروزی مقابل ازبکستان به دست آورد، 24 مهرماه میهمان ازبکستان خواهد بود.

تیم امارات متحده عربی: خالد عیسی، عبدالله ادریس، کواما کویدو، خلیفه الحمادی، خالد الزهانی، تهنون الذابی (65 – فابیو لیما)، یحیی نادر، عبدالله حمد، حرب عبدالله، یحیی الغسانی (59 – علی صالح) و کایو .

تیم ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی (75 – محمد قربانی)، امید نورافکن، سامان قدوس (57 – علی قلیزاده)، مهدی طارمی (7+90) – محمد کریمی مهدی قائدی (57 – سردار آزمون) و علیرضا جهانبخش.

داور: کیم جونگ هیوک از کره جنوبی

رویدادهای مهم این مسابقه به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 11: علیرضا جهانبخش پس از عبور از سد عبدالله ادریس، پاس عمقی را برای قدوس ارسال کرد. خط هافبک تیم ایران به سمت طارمی همه بازیکنان را پشت سر گذاشت و برای تیم کشورمان گلزنی نکرد.

دقیقه 32: مهدی طارمی با شوتی آرام دروازه امارات را نشانه رفت که قائدی توپ را قطع کرد و آن را به سمت دروازه میزبان فرستاد. با این حال، کمک داور پرچم را برای آفساید بالا برد و پس از بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی (VAR)، گل مردود اعلام شد.

دقیقه 35: علیرضا جهانبخش با خطای شدید روی عبدالله حمد کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+45: شوت از راه دور صالح حردانی با ضربه سر مدافعان امارات به پای میلاد محمدی ختم شد و ضربه مدافع تیم ملی ایران با اختلاف زیادی از بالای دروازه داخلی به بیرون رفت.

دقیقه 3+45: خطای خالد ابراهیم به امارات کمک کرد و قائدی پس از گرفتن توپ از مدافع امارات با شوتزنی گل اول ایران را به ثمر رساند.

نیمه دوم

دقیقه 48: ضربه سر علیرضا جهانبخش پس از ارسال مهدی قیدی از روی کرنر با واکنش خالد عیسی مهار شد.

دقیقه 48: در حالی که تیم ایران به سمت دروازه امارات هجوم برد، حرکت عبدالله حمد به سمت دروازه ایران خطری را برای دروازه کشورمان ایجاد کرد.

ادامه مطلب

جهانبخش: شاید به لیگ امارات بروم

دقیقه 68: پاس صالح حردانی با ضربه سر طارمی برخورد کرد و ضربه مهاجم شماره 9 ایران به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه 78: نفوذ قلی زاده، طارمی و آزمون به سمت دروازه امارات در شرایطی که مدافعان میزبان عقب مانده بودند به پاس زیبای آزمون به طارمی منجر شد اما طارمی در ناباوری نتوانست به توپ و توپ ضربه بزند. رفت

دقیقه 81: ارسال چشمگیر طارمی به سردار آزمون او را با دروازه بان تک به تک کرد. اما شوت پایانی آزمون قدرت چندانی نداشت و با واکنش خالد عیسی کنار رفت.

دقیقه 86: پاس کوتاه علی صالح در محوطه جریمه ایران به دست حردانی برخورد کرد که داور به نقطه پنالتی اشاره کرد. پس از بررسی صحنه با کمک سیستم داور ویدئویی، داور تصمیم خود را تغییر داد و توپ در اختیار ایران قرار گرفت.

دقیقه 4+90: شوت از راه دور لیما از پشت محوطه ایران راهی دستان بیرانوند شد.

دقیقه 11+90: مهرداد محمدی به دلیل اتلاف وقت توسط داور کره ای اخطار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.