افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

جشن عاطفه ها با اجرای کمپین همدلی در استان هرمزگان آغاز می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 358410
جشن عاطفه ها با اجرای کمپین همدلی در استان هرمزگان آغاز می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باصره با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن ملی محبت هر ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد امام (ره) در سراسر کشور برگزار می شود. کشور وی افزود: امسال جشن عاطفه ها در قالب کمپین همدلی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باصره با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن ملی محبت هر ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد امام (ره) در سراسر کشور برگزار می شود. کشور

وی افزود: امسال جشن عاطفه ها در قالب کمپین همدلی با هدف رفع نیازهای آموزشی و ضروری دانش آموزان نیازمند و محروم استان از جمله لوازم التحریر، کیف و کفش و … اجرا می شود. از 31 شهریور آغاز و تا پایان فصل تابستان در معابر عمومی و شهری و در دفاتر کمیته امداد ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر بیش از 46 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که امیدواریم با حمایت های این نهاد، همکاری دستگاه های ذیربط و کمک هدفمند و موثر افراد و مردم خوش نیت باشیم. خیرین هیچ دانش آموزی در هرمزگان به دلیل مشکلات مالی نمی تواند از ادامه تحصیل باز بماند. علم و دانش باز نگذاشتند.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان همچنین بیان کرد: مردم شریف و خیرین استان همیشه حاضر و سخاوتمند می توانند کمک های مالی خود را در قالب جشنواره محبت ها با شماره گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷ و یا واریز مبلغ مورد نظر اهدا کنند. به شماره کارت 6037997900000648 به نام جشنواره محبت ها را به دانش آموزان عزیز استان تحویل دهید و یا به دفاتر کمیته امداد و 200 مرکز خیریه موسسات مردم نهاد در شهرستان ها و شهرستان ها مراجعه نمایید. استان هرمزگان جهت کمک به تحصیل دانش آموزان کمک ها (کالاهای) خود را به صورت نقدی و غیرنقدی تحویل دهد تا در زمان مقرر و در اسرع وقت تحویل داده شود. به دانش آموزان نیازمند زمان داده می شود.

باصره در پایان تصریح کرد: بر اساس هدف گذاری و برنامه ریزی با هم افزایی و تامین مالی کمیته امداد امام (ره) علاوه بر کمک های مردمی پرداخت شد و به ازای هر صد هزار تومان کمک های مالی توسط افراد نجیب و نیکوکار واریز شد، بسته کامل لوازم التحریر شامل کلیه اقلام مورد نیاز دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.