افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

گیلان شایسته میزبانی چندین زمین ورزشی است – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 358145
گیلان شایسته میزبانی چندین زمین ورزشی است – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر جهانبخش آرمان بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری اولین رویداد کبدی جهان در منطقه آزاد انزلی با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری چنین رویدادهایی در گیلان نتایج مثبتی دارد و در جامعه ورزش تاثیرگذار است. مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به جایگاه این استان در رشته […]

به گزارش خبرنگار مهر جهانبخش آرمان بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری اولین رویداد کبدی جهان در منطقه آزاد انزلی با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری چنین رویدادهایی در گیلان نتایج مثبتی دارد و در جامعه ورزش تاثیرگذار است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به جایگاه این استان در رشته های مختلف ورزشی گفت: گیلان شایسته میزبانی از چندین رشته ورزشی است.

آرمان با اشاره به بزرگداشت گیلان در رویداد مسابقات جهانی کبدی افزود: کبد گیلان دارای توانایی ها و قابلیت های ارزشمندی است که باید به آن توجه شود.

وی از کسب 286 مدال ملی و بین المللی توسط جامعه ورزش گیلان خبر داد و افزود: بر ارتقای کمی و کیفی ورزش گیلان در رده های مختلف ملی و بین المللی تاکید شده است.

منطقه آزاد از نظر اقتصادی و تجاری جایگاه ویژه ای دارد

محمد سجاد سیاهکارزاده مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در این جلسه اظهار داشت: منطقه آزاد از نظر اقتصادی و تجاری جایگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد نقطه تلاقی اقتصاد جهانی و منطقه است، تصریح کرد: مناطق آزاد یک تیم تحول آفرین ملی اقتصادی و تجاری محسوب می شوند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بابیان اینکه کبادی یک ورزش غیردولتی است، گفت:

سیاهکارزاده با اشاره به برپایی اولین دوره مسابقات کبدی جهان در منطقه آزاد انزلی گفت: بعد از فوتبال، کبدی معروف ترین و پرطرفدارترین ورزش دنیاست.

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری یک رویداد شایسته هستیم، افزود: اولین دوره مسابقات کبدی جهان به نام مبارک زنده یاد سیروس تاهیتران در ایران برگزار می شود.

در راستای این ورزش قرارداد همکاری بین فدراسیون کبدی و منطقه آزاد انزلی منعقد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.