افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

عملکرد کلی پارس با تراز مثبت 21 درصدی ثبت شد صف طولانی خرید در بانک پارسیان.

  • کد خبر : 357956
عملکرد کلی پارس با تراز مثبت 21 درصدی ثبت شد صف طولانی خرید در بانک پارسیان.

بازار؛ گروه بورس: بانک پارسیان با نماد وپارس روز سه شنبه با یک صف خرید بزرگ مواجه شد. از نظر فنی این نماد که در هفته اخیر کف خوبی داشته است، قیمت 160 تومان را قوی ترین سطح حمایتی قرار داده و به سمت مقاومت 200 تومانی حرکت می کند. از آنجایی که تقاضای شدید […]

بازار؛ گروه بورس: بانک پارسیان با نماد وپارس روز سه شنبه با یک صف خرید بزرگ مواجه شد. از نظر فنی این نماد که در هفته اخیر کف خوبی داشته است، قیمت 160 تومان را قوی ترین سطح حمایتی قرار داده و به سمت مقاومت 200 تومانی حرکت می کند. از آنجایی که تقاضای شدید باعث ایجاد صف خرید 180 میلیون تومانی شده است، می توان انتظار داشت که مقاومت های اندک سهم تا مقاومت اصلی نتواند مانع رشد سهم شود.

این بانک طی ماه منتهی به 31 مرداد 1403 به واسطه وام های اعطایی، سپرده ها، اوراق، سرمایه گذاری ها و کارمزدهای دریافتی، 3 هزار و 460 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. از نظر هزینه های مالی، سود سپرده و کارمزد نیز 3906.7 میلیارد تومان شناسایی کرده است. این بانک در این ماه تراز مثبت 11 درصدی را ثبت کرد.

بانک پارسیان با سرمایه 15634 میلیارد تومانی طی پنج ماهه سال مالی منتهی به 31 مرداد 1403 مبلغ 15196.5 میلیارد تومان درآمد و مبلغ 19279.5 میلیارد تومان هزینه شناسایی کرد و تراز مثبت را به ثبت رساند. 21 درصد در طول عملکرد انباشته.

در شرایط فعلی بورس نوسانات زیادی دارد. به همین دلیل، سرمایه گذاران به نمادهایی علاقه مند هستند که اساسا قوی هستند. در حال حاضر وپارس یکی از نمادهایی است که از نظر کارایی از گروه بانکی عقب مانده است. به همین دلیل پیش بینی می شود امسال این فاصله جبران شود. این موضوع باعث تقاضای جدید برای خرید سهام این بانک شده است. البته روز سه شنبه سایر بانک ها مانند صادرات و دی نیز با رشد تقاضا مواجه شدند که نشان از هجوم پول به گروه بانکی دارد.

از سوی دیگر، نوسانات بازارهای موازی بورس کاهش یافته است. به همین دلیل احتمالا نقدینگی جدیدی وارد بورس شده است. بنابراین ممکن است شاخص کل بورس در گام اول به 2 میلیون و 200 هزار واحد نزدیک شود و سپس به مقاومت 2 میلیون و 500 هزار واحدی نزدیک شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.