افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

چگونه با شلوار پاهای خوش فرم نشان دهیم / مناسب برای همه خانم ها چه چاق و چه لاغر خوش فرم باشند

  • کد خبر : 357792
چگونه با شلوار پاهای خوش فرم نشان دهیم / مناسب برای همه خانم ها چه چاق و چه لاغر خوش فرم باشند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در دنیای امروز اگر هر زنی ادعای به روز بودن دارد باید به ظاهر و استایل خود توجه زیادی داشته باشد و تمام تلاش خود را بکند که خوش تیپ باشد، زیرا قبل از اینکه شروع به صحبت در مورد لباس هایش کند. می تواند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در دنیای امروز اگر هر زنی ادعای به روز بودن دارد باید به ظاهر و استایل خود توجه زیادی داشته باشد و تمام تلاش خود را بکند که خوش تیپ باشد، زیرا قبل از اینکه شروع به صحبت در مورد لباس هایش کند. می تواند اطلاعات زیادی را در مورد شما منتقل کند، به عنوان مثال، اگر به یک قرار مهم و مجلل بروید، اگر یک مانوی قدیمی بپوشید، اطرافیان شما فکر می کنند که شما فردی ثروتمند هستید و زندگی اشرافی دارید، حتی اگرچه اینطور نیست، خوب، این واقعا عالی است. این فوق‌العاده است زیرا شما با نحوه انتخاب لباس‌هایتان بر ناخودآگاه افراد تأثیر می‌گذارید و باعث می‌شوید که افکار متفاوتی در مورد شما داشته باشند، از جمله طرز فکر و افکاری که می‌خواهید فقط با انتخاب لباس درباره شما داشته باشند. . گیاهان در ذهن آنها

به همین دلیل ناگفته نماند که باید به آنچه می پوشید توجه کنید. اما خوش تیپ بودن روند خودش را دارد و باید کارهای مختلفی برای آن انجام دهید، مثلاً دانش خود را در زمینه مد افزایش دهید و البته اطلاعاتی از ظاهر و ویژگی های ظاهری خود به دست آورید و با توجه به آنها مثلاً لباس خود را انتخاب کنید. اگر رنگ پوست شما تیره است باید به دنبال بهترین رنگ لباس برای پوست تیره باشید و از آن به سبک خود استفاده کنید یا می توانید با لباس خود را لاغرتر یا چاق تر نشان دهید، این واقعا جذاب است زیرا عیوب خود را می پوشانید. بدن اجازه دهید بدون اینکه زحمت تغییر بدن شما را به زحمت بیندازند و اگر چاق هستید آنها را لاغرتر نشان دهند که در ادامه این مقاله به شما می گوییم چگونه این کار را انجام دهید، پس با ما همراه باشید.

نکاتی که خانم های لاغر باید در مورد شلوار خود رعایت کنند

اگر پاهای لاغری دارید و می خواهید پرتر به نظر برسند، می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

از پوشیدن شلوارهای تنگ خودداری کنید، زیرا شلوارهای تنگ یا پارچه‌های کشسان پاهای شما را بیشتر نشان می‌دهند و اگر لاغر هستید این مشکل بیشتر به چشم می‌آید، پس بهتر است شلوارهای تنگ را انتخاب کنید. روی ران و کمر آزاد است.

همچنین می توانید برای زیباتر نشان دادن پاهایتان شلوار بوت برش یا راسته بپوشید زیرا پاهایتان در آن ها لاغر به نظر نمی رسد و همچنین می توانید برای این منظور از شلوار مام استفاده کنید. اگر به استایل های راحت علاقه دارید، شلوارهای گشاد همیشه انتخاب خوبی برای شما هستند، اما باید دقت کنید که سایز شلوار گشاد شما متعادل باشد تا ظاهر شما را بد جلوه ندهد.

بعلاوه از پوشیدن شلوارهای زنانه که دارای درز بلند هستند، بخصوص اگر قد بلند هستید، خودداری کنید، زیرا این شلوار شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد و تعادل بدن شما را به هم می زند.

نشان دادن شکل پاهای خوب

شلوار مناسب برای خانم های چاق برای لاغرتر نشان دادن پاهایشان.

آن دسته از خانم‌هایی که چاق هستند باید بدانند که برای هر لباسی که می‌پوشند، چه برای قسمت بالاتنه یا پایین تنه، رنگ‌های روشن انتخاب نکنند، زیرا رنگ‌های تیره برای این دسته از افراد، به عنوان مثال، گزینه بهتری هستند. . در مورد شلوار، اگر رنگ تیره انتخاب کنید، برجستگی های طرح دیده نمی شود و این باعث می شود پاهای شما لاغرتر به نظر برسند، در حالی که شلوارهای رنگ روشن برعکس عمل می کنند، به خصوص اگر نمکی باشند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در میان رنگ های شلوار موجود، مشکی یا سرمه ای بهترین گزینه برای شماست و خوبی آن ها این است که به راحتی با هر لباسی ترکیب می شوند.

نشان دادن شکل پاهای خوب

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.