افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

کارنامه سعید مهری قهرمان جدید فوتبال ایران / از تبریز و استقلال تا قبرس و پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 357490
کارنامه سعید مهری قهرمان جدید فوتبال ایران / از تبریز و استقلال تا قبرس و پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سعید مهری، هافبک جدید پرسپولیس و بازیکن سابق استقلال که به لیگ قبرس رفت، فصل گذشته با باشگاهش به مقام قهرمانی دست یافت. خرید جدید باشگاه پرسپولیس بازیکن سابق استقلال است که فصل گذشته فرصت زیادی برای فوتبال در لیگ قبرس نداشت اما توانست با تیم آپوئل نیکوزیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. […]

سعید مهری، هافبک جدید پرسپولیس و بازیکن سابق استقلال که به لیگ قبرس رفت، فصل گذشته با باشگاهش به مقام قهرمانی دست یافت.

خرید جدید باشگاه پرسپولیس بازیکن سابق استقلال است که فصل گذشته فرصت زیادی برای فوتبال در لیگ قبرس نداشت اما توانست با تیم آپوئل نیکوزیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سعید مهری بازیکن جدید باشگاه پرسپولیس است که از فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال خود را به طور رسمی در لیگ برتر با حضور در تیم گسترش باشگاه فوتبال تبریز آغاز کرد.

این فوتبالیست 26 ساله متولد شهر آذربایجان مرکزی پس از دو فصل بازی در تیم گسترش فولاد در آغاز لیگ برتر نوزدهم وارد تراکتور شد. پس از یک فصل و نیم بازی برای تراکتورسازی در نیم فصل بیستم لیگ برتر و پس از جدایی محمود فخری از کادر فنی استقلال، فرهاد مجیدی (سرمربی جدید این تیم) او را وارد این تیم کرد. اما مجیدی به بازی خود اعتقادی نداشت و بیشتر از مهدی مهدی پور استفاده کرد و سعید مهری در نیم فصل دوم لیگ برتر بیستم تنها 6 بازی و 93 دقیقه فرصت داشت اما در واقع در زمستان 1400 فوتبال این را تغییر داد. بازیکن آذری تا رسیدن به اروپا و قهرمانی در لیگ قبرس.

ساپینتو از رفتن او جلوگیری کرد

بازیکن آذری تیم استقلال در لیگ برتر بیست و یکم که استقلال قهرمان شد، تنها 12 بازی در 252 دقیقه برای این تیم به میدان رفت تا با میانگین ضعیف 21 دقیقه در هر بازی با انتقادات زیادی از سوی هواداران استقلال مواجه شود. این بازیکن آذری در پایان فصل از این تیم جدا نشد زیرا سرمربی بعدی استقلال به او اعتقاد راسخ داشت.

با حضور ساپینتو شرایط برای مهری و مهدی پور برعکس شد و این مربی به سعید مهری اعتقاد داشت و از مهدی پور زیاد استفاده نمی کرد. سعید مهری در لیگ برتر بیست و دوم با حضور ریکاردو ساپینتو فرصت حضور بیشتر در جمع آبی پوشان را پیدا کرد و 27 بازی برای استقلال انجام داد. او در 19 بازی در ترکیب اصلی یازدهم قرار گرفت و 1646 دقیقه با این تیم بازی کرد. مهری در لیگ برتر بیست و دوم استقلال مقابل هوادار گلزنی کرد اما در لیگ برتر بیست و سوم پس از جدایی ریکاردو ساپینتو با بی احترامی جواد نکونام سرمربی تازه وارد استقلال مواجه شد.

رکورد هافبک استقلال 160 میلیون است

مهری پس از نیم فصل دوری از لیست استقلال، در نهایت با قراردادی 160 میلیونی حاضر شد در لیست استقلال باقی بماند. علی خطیر مدیرعامل وقت باشگاه درباره دلیل رقم زدن این رقم برای مهری گفت: زمانی که مهری قراردادش را فسخ کرد از او خواستیم که برگردد و با همان قرارداد قبلی به کارش ادامه دهد اما او گفت که این رقم را انجام می دهد. این کار را نکن. بعد از 10 روز گفت می خواهد بیاید فوتبال بازی کند و وقتی آمد به او گفتیم که فقط 160 میلیون تومب داریم. قرار بر این بود که سعید با 160 میلیون تومبه وارد لیست شود. همه می دانیم که امسال فقط قرارداد ثبت شده معتبر است و حتی اگر 50 قرارداد به سعید مهری بدهید ارزشی ندارد. اگر قرارداد 20 میلیاردی به مهری بدهم و ثبت نکنم، هیچ وقت نمی تواند این رقم را در کمیته تعیین وضعیت مطالبه کند. علم داد و پذیرفت.

مهری با قبول این رقم در بین بازیکنان لیگ برتری این رشته رکورد زد و سرانجام پس از نیم فصل بازی نکردن برای آبی ها، در نیمه زمستان سال گذشته به تیم آپوئل نیکوزیا پیوست.

در هر مسابقه لیگ قبرس نیم ساعت شرکت کنید

سعید مهری فصل گذشته در لیگ 14 تیمی قبرس 10 بازی برای تیم نیکوزیا انجام داد و 321 دقیقه در این تیم به میدان رفت و به طور میانگین نیم ساعت بازی برای تیمش (32 دقیقه در هر بازی) باقی گذاشت. او دو بازی را شروع کرد و گلی برای تیمش به ثمر نرساند اما در نهایت به همراه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی سابق استقلال موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)