افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

واکنش آمریکا به قتل یک زن ترک آمریکایی در کرانه باختری

  • کد خبر : 357468
واکنش آمریکا به قتل یک زن ترک آمریکایی در کرانه باختری

آفتاب نیوز: به گزارش گلف تایمز، ودانت، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «ما درک می کنیم که شرکای ما در اسرائیل در حال بررسی شرایط پیرامون این موضوع هستند و امیدواریم که یافته های خود را علنی کنند و باید به طور کامل و شفاف عمل کنند. . هفته گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا […]

آفتاب نیوز:

به گزارش گلف تایمز، ودانت، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «ما درک می کنیم که شرکای ما در اسرائیل در حال بررسی شرایط پیرامون این موضوع هستند و امیدواریم که یافته های خود را علنی کنند و باید به طور کامل و شفاف عمل کنند. .

هفته گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به قتل یک زن آمریکایی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره شرایط “مرگ غم انگیز” این فعال آمریکایی ترک تبار موسوم به “عایشه” هستند. نور ازگی ایگی» در کرانه باختری اشغالی است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: “ما از مرگ غم انگیز یک شهروند آمریکایی به نام عایشه نور ازگی ایگی در کرانه باختری باخبریم. ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده او ابراز می کنیم. آنها.”

بر اساس گزارش‌ها و شاهدان عینی، ایگی، فعال آمریکایی ترک‌تبار، روز جمعه در جریان تظاهرات علیه شهرک‌های غیرقانونی اسرائیل در شهرک بیتا واقع در منطقه نابلس در کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی کشته شد.

فواد نفا، رئیس بیمارستان رفدیه اعلام کرد که ایگی که دارای تابعیت دوگانه ترکیه و آمریکا بود، پس از اصابت گلوله به سر به بیمارستان منتقل شد.

ایگی که در سال 1998 در آنتالیا ترکیه به دنیا آمد، با وجود تلاش تیم های پزشکی برای احیای او درگذشت.

منابع محلی اعلام کردند که در پی حمله نیروهای اشغالگر به این راهپیمایی، جوانان فلسطینی با آنها درگیر شدند که در جریان آن، نظامیان صهیونیست به سمت معترضان گلوله، بمب های صوتی و گاز اشک آور سمی شلیک کردند که در نتیجه شهروند الایی به شهادت رسید. آمریکایی کشته شد.

این منابع حاکی از آن است که زن مقتول یک شهروند آمریکایی ترک الاصل است که در چارچوب موسوم به «هراس» برای حمایت از کشاورزان فلسطینی در برابر حملات و تجاوزات شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر صهیونیستی فعالیت می کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.