افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ریاض محرز برای بازی با پرسپولیس آماده می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 357332
ریاض محرز برای بازی با پرسپولیس آماده می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

روزنامه الریاض مدعی شده است که ریاض محرز مشکلی برای بازی مقابل النصر و سپس پرسپولیس ندارد. یکی از دغدغه های هواداران الاهلی ورود ریاض محرز برای دو دیدار حساس این تیم مقابل النصر و پرسپولیس بود. ملی پوش الجزایری در روز اخیر فیفا مصدوم شد و گفته می شد ممکن است این دو دیدار […]

روزنامه الریاض مدعی شده است که ریاض محرز مشکلی برای بازی مقابل النصر و سپس پرسپولیس ندارد.

یکی از دغدغه های هواداران الاهلی ورود ریاض محرز برای دو دیدار حساس این تیم مقابل النصر و پرسپولیس بود. ملی پوش الجزایری در روز اخیر فیفا مصدوم شد و گفته می شد ممکن است این دو دیدار را از دست بدهد.

اما حالا روزنامه الریاضیه در شماره امروز خود نوشته محرز جمعه به مصاف النصر می رود و طبیعتا مشکلی برای بازی دوشنبه هفته آینده مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

الریاضیه نوشت:

منابع پزشکی احتمال حضور ریاض محرز بازیکن تیم فوتبال الاهلی در بازی ال کلاسیکو مقابل النصر که جمعه آینده در ورزشگاه الاول پارک برگزار می شود را مطرح کردند.

این منابع افزودند که مصدومیت ستاره الجزایری به دلیل ضربه به زانو بود که در بازی تیم ملی کشورش مقابل گینه استوایی رخ داد. آن بازی در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا 2025 در مراکش با برتری 2-0 الجزایر به پایان رسید.

منابع مذکور همچنین تاکید کرده اند که تیم پزشکی تیم الجزایر این مصدومیت را “سطحی” ارزیابی کرده و این موضوع مانع از حضور محرز در دیدار حساس هفته سوم نخواهد شد. با این حال، محرز همچنان تحت آزمایشات بیشتری قرار خواهد گرفت تا وضعیت نهایی خود را برای این کلاسیک مشخص کند.

ولادیمیر پتکوویچ سرمربی تیم الجزایر روز شنبه حسام عوار بازیکن محرز و الاتحاد را به دلیل مصدومیت از تمرین این تیم کنار گذاشت.

لازم به ذکر است محرز در این فصل سه بازی برای الاهلی انجام داد و یک پاس گل نیز در این بازی ها ثبت کرد. تیم الاهلی با کسب سه امتیاز از پیروزی دو بر صفر مقابل العروبه و شکست یک بر صفر مقابل الفتح در هفته دوم در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)