افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

امیر ایرانی: ما از رویارویی با هیچ قدرتی نمی ترسیم

  • کد خبر : 357276
امیر ایرانی: ما از رویارویی با هیچ قدرتی نمی ترسیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رویارویی با هیچ قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای با پشتیبانی نیروهای مسلح هراسی ندارد. به گزارش ایسنا، امیر دریادار ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزشی رزمندگان 01 شهید نازاخا ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی […]

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رویارویی با هیچ قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای با پشتیبانی نیروهای مسلح هراسی ندارد.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزشی رزمندگان 01 شهید نازاخا ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی و چهار قوه بر فراز سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در بسیاری از عرصه‌های دفاعی و امنیتی، موفقیت‌ها و مدال‌ها ارزشمند و غرورآفرین شده است که نشان‌دهنده تداوم سربلندی و شجاعت این نیروی نظامی ولایتمدار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: اینکه نیروهای چهارگانه ارتش مدال های افتخار متعددی را از دستان نایب امام زمان (عج) دریافت کرده اند، انگیزه و هدف بسیار ارزشمند و ارزشمندی برای خدمتگزاران است. در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان هدف و هدف نهایی زندگیشان.

دریادار ایرانی ادامه داد: بارها به نقش بی بدیل ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره شده است. نقشی که باعث رشد و ثمربخشی این نظام الهی در آبیاری درخت نظام اسلامی شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این راه الهی ادامه دارد و کارکنان ارتش با جانفشانی و به کار بستن بی دریغ اجازه نخواهند داد این مسیر پر رونق آسیب ببیند.

دریادار ایرانی با اشاره به جانفشانی های ارتش در راه انقلاب و نظام اسلامی گفت: راهی که تاکنون در کشور طی شده حاصل انقلابی بودن، مردمی بودن و مکتبی بودن ارتش است. پول نقد از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون در هر کجا که نیاز بود، ارتش حضور موثر و به موقع داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش با پیروی از الگوهای دینی و برنامه ریزی بر اساس موازین و سیاست های مدنظر فرمانده معظم کل قوا توانسته است موفقیت های چشمگیری کسب کند و تاکید کرد: این نیرو در دوران بعد پیروزی انقلاب، اسلام و در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها به حاکمیت دریایی در حوزه خلیج فارس پرداخت، اما در سال های اخیر با توجه و توجه به منویات و تدابیر راهبردی رهبری. انقلاب اسلامی توانسته است به آبهای بین المللی و همچنین منطقه اقیانوسی حمله کند.

دریادار ایرانی ادامه داد: اقتدار و عزت کنونی در نظام اسلامی با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست و نظام مقدس جمهوری اسلامی از رویارویی با هیچ نیرو و قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای در خلیج فارس هراسی ندارد. ایران”. این مقام دریایی به فراتر از مرزهای دریایی کشور اشاره و اعلام کرد: امروز به برکت نظام اسلامی همه کشتی های کشور با قدرت و عزت کامل به اقصی نقاط جهان سفر می کنند. به گونه ای که کشور در منطقه خلیج عدن توانسته است با داشتن یک گروه رزمی، امنیت دریایی خود را به خوبی تضمین کند. در حالی که کشورهایی مانند آمریکا با صد فروند کشتی پیشرفته نتوانسته اند به طور کامل از خود در برابر آتش متقابل گروه های مقاومت خارجی و امنیت ناوگان خود محافظت کنند.

دریادار با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش در حفاظت از آبراه های اقیانوس هند گفت: امروز مسئولیت حفاظت از نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به جمهوری اسلامی ایران واگذار شده است و ما به نمایندگی از ملت ایران و ارتش قهرمان در آنجا حضور موثر دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.