افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

اصول چیدمان فریزر / راه حل های ساده برای سازماندهی کشوها و قفسه های فریزر

  • کد خبر : 356755
اصول چیدمان فریزر / راه حل های ساده برای سازماندهی کشوها و قفسه های فریزر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کارهای زیادی در آشپزخانه وجود دارد و بیشتر وقت اعضای خانواده صرف نظافت و انرژی بخشیدن به این قسمت از خانه می شود. علاوه بر این، پخت و پز و شستن زمان زیادی برای خانم خانه می گیرد. کابینت ها را مرتب کنید، اجاق گاز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کارهای زیادی در آشپزخانه وجود دارد و بیشتر وقت اعضای خانواده صرف نظافت و انرژی بخشیدن به این قسمت از خانه می شود. علاوه بر این، پخت و پز و شستن زمان زیادی برای خانم خانه می گیرد. کابینت ها را مرتب کنید، اجاق گاز را تمیز کنید، رسوبات آهک را از توستر و هود پاک کنید، سینک ظرفشویی را تمیز کنید و غیره.

یخچال فریزر به عنوان یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه نیاز به نظافت و چیدمان اولیه دارد و در این مقاله در مورد اصول چیدمان فریزر صحبت می کنیم تا با رعایت این نکات بتوانید آن را در دسترس داشته باشید. به درستی قطعه قطعه کنید و به حداکثر کارایی برسید. خارج از فریزر نگهداری شود. تا انتها با ما همراه باشید.

استفاده از رگلاتورهای مخصوص فریزر

اگر به بازار سر بزنید، لوازم جانبی و سازمان دهنده های زیادی را خواهید دید که برای کشوهای فریزر طراحی شده اند و کار شما را برای چیدمان اولیه فریزر آسان می کنند. می توانید به راحتی تقسیم کننده ها، سبدها، ظروف فریزر و تمامی ابزارهایی را که برای چیدمان صحیح فریزر کمک شایانی می کنند، با یک جستجوی ساده پیدا کنید.

Chideman-frizer-5

از ظروف فریزر مخصوص استفاده کنید.

ظروف پلاستیکی فریزر برای قرار دادن مواد غذایی در فریزر مناسب هستند و دارای ویژگی هایی هستند که ارزش غذایی مواد را حفظ کرده و آنها را برای مدت طولانی تری سالم و تازه نگه می دارد. مشخصه ظروف فریزر حکاکی نماد دانه برف در پشت آنها می باشد.

chideman-frizer-7

قرار دادن عمودی مواد غذایی در فریزر.

توصیه می شود سبزیجات و مواد غذایی مانند گوشت چرخ کرده را در پلاستیک پهن و کم عمق برای فریزر بسته بندی کنید، زیرا فضای کمتری را در فریزر اشغال می کنند و همچنین هنگام استفاده سریعتر یخ زدایی می کنند. در صورت استفاده از درب های زیپ دار، ظروف کم عمق مخصوصی را در فریزر و مواد غذایی قرار دهید. که در داخل پلاستیک فریزر به صورت عمودی در کشوهای فریزر پخش می شوند، دسترسی شما را به آنها تسهیل می کند.

Chideman-frizer-3

فهرستی از غذاهای داخل فریزر تهیه کنید

لیستی از مواد غذایی را در فریزر خود نگه دارید و پس از هر خرید آن را به روز کنید تا بتوانید از اقلام موجود در فریزر استفاده بهتری کنید. هنگام نگهداری مواد غذایی در فریزر به تاریخ انقضا آن توجه کنید. موادی را با امکان استفاده کمتر در دسترس تر کنید و بالعکس. به این ترتیب غذا در بهترین زمان استفاده می شود و از خراب شدن و دور ریختن آن جلوگیری می شود.

Chideman-frizer-1

طبقات پایینی دمای پایین تری دارند.

در مورد دمای فریزر در قسمت های مختلف باید بگوییم که ته فریزر دمای پایین تری نسبت به کشوهای بالایی دارد و بهتر است مواد غذایی حساس تری مانند گوشت را در کشوهای پایینی قرار دهید. سبزیجات و سایر غذاها را در بالاترین کشورها قرار دهید.

Chideman-frizer-4



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.