افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بیانیه رسمی الاهلی در مورد ورزشگاهی که پرسپولیس را در خود جای داده است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 356725
بیانیه رسمی الاهلی در مورد ورزشگاهی که پرسپولیس را در خود جای داده است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه الاهلی عربستان در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که تنها می خواهد از پرسپولیس در ورزشگاه ملک فیصل جده میزبانی کند. الاهلی روز دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در لیگ برتر آسیا میزبان پرسپولیس است. ورزشگاهی که میزبان این دیدار است برای باشگاه عربستانی تبدیل به بحران شده است. الاهلی در نامه […]

باشگاه الاهلی عربستان در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که تنها می خواهد از پرسپولیس در ورزشگاه ملک فیصل جده میزبانی کند.

الاهلی روز دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در لیگ برتر آسیا میزبان پرسپولیس است.

ورزشگاهی که میزبان این دیدار است برای باشگاه عربستانی تبدیل به بحران شده است.

الاهلی در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است که بازی با پرسپولیس با یک روز تاخیر برگزار شود و یا اجازه داده شود ورزشگاه محل برگزاری این دیدار به کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار شود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم میزبان باید ورزشگاه خود را 48 ساعت قبل از بازی به نمایندگان AFC تحویل دهد.

الاهلی نمی تواند چنین شرایطی را ارائه دهد زیرا دیدار الاتحاد و الوحده در لیگ عربستان یک روز قبل از بازی پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می شود و به این ترتیب الاهلی نمی تواند. استادیوم را در زمان مقرر در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.

الاهلی در بیانیه ای رسمی خطاب به هواداران خود اعلام کرد که حق میزبانی از پرسپولیس و سایر تیم ها را در ورزشگاه ملک عبدالله دارد و به همین دلیل اصرار دارد که این دیدار در این ورزشگاه برگزار شود.

رقیب عربستانی پرسپولیس با انتشار بیانیه ای از تبعیت از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه ای این کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: برای حفظ حقوق این باشگاه و حفظ حقوق این باشگاه بر برگزاری بازی لیگ برتر آسیا در ورزشگاه الجوهره تاکید دارد. طرفداران

در بخشی از بیانیه الاهلی در خصوص روند انتخابی ورزشگاه برای دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: الاهلی پس از اخذ مجوز حرفه ای از کمیته حرفه ای فدراسیون فوتبال عربستان و حضور در لیگ الیت آسیایی انتخاب خواهد کرد. ورزشگاه برای بازی با پرسپولیس 24 ساعت پس از دریافت برنامه بازی 5 مرداد ماه مشخص شد. این در حالی است که در آن زمان لیگ حرفه ای عربستان برنامه بازی های هفته سوم تا هشتم را اعلام نکرده بود.

ورزشگاه ملک عبدالله گنجایش 62000 هوادار را دارد و به همین دلیل باشگاه الاهلی اصرار دارد که این ورزشگاه با حضور پرتعداد هواداران برگزار شود.

به گزارش روزنامه الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا مخالف تاخیر در دیدار پرسپولیس و الاهلی است و باید دید اجازه برگزاری این دیدار در ورزشگاه ملک عبدالله را می دهد یا خیر.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)