افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آغاز ثبت نام برای پذیرش در دوره همراه دانشگاه علمی کاربردی

  • کد خبر : 356643
آغاز ثبت نام برای پذیرش در دوره همراه دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیماصغر کشتکار معاون و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز دوشنبه 19 شهریور ماه خبر داد. معاون و معاون دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از داوطلبان پذیرش در دوره های کاردانی […]

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیماصغر کشتکار معاون و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز دوشنبه 19 شهریور ماه خبر داد.

معاون و معاون دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از داوطلبان پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش در مهر ماه 1403 در بیش از 2425 ادامه خواهد داشت. رشته دوره ها تا 24 سپتامبر.

وی تصریح کرد: داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور به آدرس ww.sanjesh.org و همچنین به پرتال اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند. در دوره های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنید.

کشتکار افزود: دانشگاه علمی کاربردی در پذیرش های آتی مانند پذیرش دانشگاه های سال گذشته در راستای رویکرد جدید تضمین اشتغال حین یا پس از تحصیل در محیط کار متقاضی یا سایر منابع بازار کار، 4 هزار و 589 توانمندی در 170 کد رشته محل ایجاد کرد. . دوره کاردانی ناپیوسته را گذرانده است.

معاون و معاون دانشگاه علمی کاربردی در خاتمه تصریح کرد: به تمامی داوطلبان توصیه می شود برای افزایش احتمال قبولی بیش از یک رشته محل را انتخاب کنند و همچنین ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.