افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

مرد خشن نامزدش را با قمه فلج کرد / برادر شوهرم مرا کتک زد + جزئیات

  • کد خبر : 356163
مرد خشن نامزدش را با قمه فلج کرد / برادر شوهرم مرا کتک زد + جزئیات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفند ماه سال 1401 با انتقال جسد خونین دختری 30 ساله به نام شقایق به بیمارستانی در کرج آغاز شد. اعلام کردند که نخاعش بر اثر قمه آسیب دیده است. پاها فلج شده بود. برادران شقایق از نامزد خواهرشان به نام پرهام شکایت کردند و گفتند او […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفند ماه سال 1401 با انتقال جسد خونین دختری 30 ساله به نام شقایق به بیمارستانی در کرج آغاز شد. اعلام کردند که نخاعش بر اثر قمه آسیب دیده است. پاها فلج شده بود.

برادران شقایق از نامزد خواهرشان به نام پرهام شکایت کردند و گفتند او درگیری خونین او به خواهرش آسیب رساند.

یکی از آنها گفت: خواهرم و پرهام چند وقت پیش نامزد بودند اما همچنان اختلاف نظر داشتند. خواهر ما دیگر حاضر به ازدواج با پرهام نبود. برای همین با ماشینش به ماشین خواهرمان زد و وقتی از ماشین پیاده شد با قمه به او حمله کرد. نخاع خواهرم آسیب دیده و روی ویلچر نشسته است. به همین دلیل از او شکایت می کنیم.

با این شکایت مرد خشن محل و دستگیر شد و به حمله خونین به نامزدش اعتراف کرد.

او صحنه جنایت را بازسازی کرد و پرونده خود را صادر کرد. اتهام وی به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران اعزام شد. قرار بود پرهام محاکمه شود، اما بنا به دلایلی به دادگاه معرفی نشد و برای سومین بار قضات دادگاه پنجم تصمیم گرفتند او را از طریق ویدئو کنفرانس محاکمه کنند تا به تاخیر نیفتد.

از آنجا که او و وکیلش و همچنین شاکی پرونده این موضوع را پذیرفتند، پرهام از راه دور محاکمه شد.

در این جلسه که شقایق در دادگاه حضور داشت، خواستار اشد مجازات برای پرهام شد.

سپس متهم که در زندان بود از طریق ویدئو کنفرانس از خود دفاع کرد.

تست از راه دور

وی در توضیح این ماجرا گفت: من در ازدواج موقت با شقایق ازدواج کرده بودم و قرار بود به زودی ازدواج خود را ثبت کنیم. من برایش ماشین خریدم و پول زیادی خرج کردم، اما برادرانش مرا کتک زدند. رفتار او باعث شد اختلاف بین من و شگایگ بیشتر شود. برادران شگایگ به ما اجازه زندگی آرام را ندادند. شقایق مرا ترک کرد و دیگر حاضر به ازدواج با من نشد. به همین دلیل با قمه به او حمله کردم و به کمرش زدم. اما متاسفم و هرگز دوست نداشتم چنین بلایی سر شما بیاید.

وی ادامه داد: باور کنید عاشق عشق بودم و هنوز هم دوستش دارم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد دادگاه شدند.

قاضی بابایی، رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران، درباره برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس گفت: در مواردی که پیچیدگی نداشته باشد، با تشخیص قاضی امکان برگزاری دادگاه ویدئو کنفرانس وجود دارد. . اما در پرونده های پیچیده ای که نیاز به بررسی بیشتر دارد، دادگاه حضوری برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.