افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

شهدابی قدم اول را محکم برداشت/پیروزی در فینال زودهنگام – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 356154
شهدابی قدم اول را محکم برداشت/پیروزی در فینال زودهنگام – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از امروز (یکشنبه 27 شهریور) در سالنی با ظرفیت 6000 نفر آغاز می شود. شهادت -یزد شروع شد-. تیم شهداب یزد در سومین دیدار روز نخست این رقابت ها به مصاف جاکارتا باهاانگ کارا پرسیسی نماینده اندونزی که یکی از مدعیان این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از امروز (یکشنبه 27 شهریور) در سالنی با ظرفیت 6000 نفر آغاز می شود. شهادت -یزد شروع شد-.

تیم شهداب یزد در سومین دیدار روز نخست این رقابت ها به مصاف جاکارتا باهاانگ کارا پرسیسی نماینده اندونزی که یکی از مدعیان این رقابت ها می باشد، با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

شهدابی در ست سوم این دیدار 25 بر 23 شکست خورد اما ست های اول، دوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 20 برد.

این دیدار اولین آزمون رسمی رحمان محمدی راد با تیم شهداب یزد پس از قبول مسئولیت در این تیم بود و نمره قبولی را کسب کرد.

در این دیدار تیم شهداب یزد با مسعود غلامی (کاپیتان)، امیر غفور، مرتضی شریفی، عرفان نوروزی، علی عثمان فریاد، ایلشان داودی پور و محمدرضا موذن (لیبرو) وارد زمین شد و رحمان محمدیراد در برخی قسمت ها مربی شهروز همایون بود. در پایان این دیدار عرفان نوروزی، یونس جوان و محسن دلاوری در ترکیب تیم حضور داشتند.

شاگردان شهداب که در این دیدار با لباس نارنجی به مصاف سفیدپوشان اندونزیایی رفته بودند، با ارائه یک بازی منسجم به پیروزی رسیدند تا بدون مشکل برای دیدار بعدی خود آماده شوند.

در ابتدای ست اول دو تیم به مصاف هم رفتند که تجربه ستاره های شهداب باعث اختلاف امتیازی دو تیم شد و همه چیز به سود نماینده ایران پیش رفت تا در نهایت شهداب ها با نتیجه به پیروزی رسیدند. از 25-19.

در ست دوم تلاش ستارگان جهانی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) برابر شاگردان محمدی راد کافی نبود و این ست قدرتمند با نتیجه 25 بر 18 به سود شهداب به پایان رسید.

در ست سوم رقابت دو تیم برای کسب امتیاز سخت و نفس گیر شد، نماینده اندونزی قصد عقب نشینی نداشت و بیشتر فشار آورد تا در نهایت نتیجه بازی را برگرداند و اختلاف امتیاز به 5 رسید اما شهاب یزد به راحتی مهار نشد. و با همکاری بازیکنان این تیم نتیجه را به تساوی کشاند اما تلاش شهدابی ها کافی نبود و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود نماینده اندونزی به پایان رسید.

شاگردان محمدی راد ست چهارم را با پیروزی آغاز کردند و با تلاش فراوان سعی در افزایش امتیاز داشتند اما گاهی اوقات خطاهای فردی بازیکنان هنگام زدن ضربه های سرویس، کار آنها را کمی سخت می کرد. در نهایت بازیکنان شهداب دست به دست هم دادند تا ببرند. با استفاده از ناهماهنگی تیم مقابل این ست را با برتری 25 بر 20 به پایان رساند، بر این اساس اولین پیروزی تیم شهداب یزد در این دوره از رقابت ها مقابل تیم قهرمان اندونزی به ثبت رسید.

فهد محمد العوادی از قطر و موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

شهداب یزد در حالی به مصاف حریف خود رفت که بیش از پنج هزار نفر در سالن شاهدیه یزد حضور داشتند و ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شده بود. این موضوع نشان از استقبال پرشور هواداران از فینال مورد انتظار دو تیم مدعی قهرمانی دارد.

همچنین حدود 550 تماشاگر برای تماشا و تشویق تیم محبوب یزد در این اتاق حضور داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال نیز جایگاه تماشاگران را به نشستن در جایگاه ویژه ترجیح داد و به همراه دبیر کل فدراسیون شاهد اولین دیدار شهدابی ها با حضور هواداران یزدی بود.

امسال Jakarta Bayang Cara Precision سرمایه گذاری زیادی برای حضور در این مسابقات انجام داده است که اروین آنگاپت و ژان پاتری از تیم فرانسه و مشهورترین ستاره های والیبال جهان را از جمله اقدامات این تیم می دانند.

این تیم در سال 2023 نایب قهرمان لیگ برتر والیبال اندونزی (پرولیگا) و همچنین نایب قهرمان قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.