افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در دیدار تدارکاتی + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 356090
پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در دیدار تدارکاتی + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی حریف خود را شکست داد. تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف تیم نساجی رفت و در پایان با دو گل حریف خود را به برتری رساند. در این دیدار علی علیپور (17) و عیسی آل کثیر (70) گل های پرسپولیس را به […]

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف تیم نساجی رفت و در پایان با دو گل حریف خود را به برتری رساند.

در این دیدار علی علیپور (17) و عیسی آل کثیر (70) گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

پیش از شروع این دیدار اعضای دو تیم اعم از مربیان، بازیکنان و سایر عوامل با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم به تیم میهمان خوش آمد گفت.
پرسپولیس در هر دو نیمه این دیدار صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های خوبی خلق کرد که با گلزنی مهاجمان به برتری رسید.
پرسپولیس با ترکیب; امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، ایوب المود، وحید امیری، سروش رفیعی، محمد خدابندلو، فرشاد احمدزاده، سعید صادقی، امید عالیشاه و علی علیپور بازی را آغاز کردند و البته این ترکیب در نیمه دوم با اضافه شدن جوانترها تغییر کرد. بازیکنان خیلی زیاد بود.
پرسپولیس با حرکت و پاس خوب فرشاد احمدزاده گل اول این دیدار را به ثمر رساند. این توپ علی علیپور یکی از گلزنان پرسپولیس در رقابت های آسیایی را در موقعیت و موقعیت خوبی قرار داد که مهارت دارد و آن را تبدیل به گل کرد. شناخت متقابل این دو بازیکن و جو ایجاد شده توسط سایر بازیکنان در این گل مشهود بود.
گل دوم این دیدار در دقیقه 70 در یک بازی دسته جمعی از سمت راست به ثمر رسید. پاس پایانی را حسین حاجی زاده ارسال کرد که عیسی آل کثیر فرصت طلبانه راهی دروازه شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)