افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

ادامه روند توسعه و افزایش تولید در هلدینگ خلیج فارس

  • کد خبر : 355995
ادامه روند توسعه و افزایش تولید در هلدینگ خلیج فارس

به گزارش بازار، عبدالعلی علی عسکری امروز (یکشنبه 18 شهریور ماه) در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به همراه جمعی از خبرنگاران، با اشاره به اینکه افزایش تولید یکی از برنامه های در دست اقدام هلدینگ خلیج فارس است، اظهار داشت: شرکت بین المللی افزایش یافته است. 5 و 8 درصد […]

به گزارش بازار، عبدالعلی علی عسکری امروز (یکشنبه 18 شهریور ماه) در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به همراه جمعی از خبرنگاران، با اشاره به اینکه افزایش تولید یکی از برنامه های در دست اقدام هلدینگ خلیج فارس است، اظهار داشت: شرکت بین المللی افزایش یافته است. 5 و 8 درصد در سه سال گذشته. تولید محصولات افزایش یافته و این روند افزایش تولید ادامه دارد.

وی با اشاره به بهره برداری از پالایشگاه گاز هویزه در خلیج فارس در سال گذشته، افزود: بهره برداری از این پروژه باعث شد تا خوراک پتروشیمی اتان پلاس بندر امام از مرز 91 هزار بشکه به حدود 46 هزار بشکه در روز عبور کند که در این زمینه موثر است. افزایش تولید این مجموعه

مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: پتروشیمی گچساران نیز حدود 64 تن اتیلن در ساعت با ظرفیت حدود یک میلیون تن تولید می کند.

علی عسکری درباره بهره برداری از پتروشیمی ها که در سال جاری انجام شد، گفت: تاکنون حدود 44 کشتی پتروشیمی بارگیری و به فروش رسیده است.

وی با اعلام اینکه تا سه ماه آینده پروژه پلی پروپیلن ارغوان گستر ایلام نیز به بهره برداری می رسد، از بهره برداری از پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در منطقه خاورمیانه خبر داد. در سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

مدیرکل صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه روند توسعه و افزایش تولید در این شرکت را برشمرد و یادآور شد: زیرمجموعه های این گروه محصولات استراتژیک و کلیدی کشور را در زمینه های مختلف از جمله منسوجات پت و پت تولید می کنند. بطری، و این گروه نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.