افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

حضور در بخارا برای تیم ملی فوتسال تجربه متفاوتی است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 355956
حضور در بخارا برای تیم ملی فوتسال تجربه متفاوتی است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای سفر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیم ملی، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال سرپرست کاروان جام جهانی پس از پذیرایی از وزیر ورزش و همراهان، گزارشی از روند کار ارائه کرد و وضعیت آمادگی تیم و […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای سفر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیم ملی، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال سرپرست کاروان جام جهانی پس از پذیرایی از وزیر ورزش و همراهان، گزارشی از روند کار ارائه کرد و وضعیت آمادگی تیم و مسابقات پیش رو را ارائه کرد.

وی بیان کرد: ما در دو سال گذشته هر کاری که ممکن بود برای تیم ملی فوتسال انجام دادیم، نمی گویم بی نقص بوده ایم، اما از نظر ارائه یک پرواز ویژه برای تیم ملی برای اولین بار، افزایش دستمزد. سرمربی محترم سعی در ایجاد فضای اردوی مناسب و هماهنگی با سازمان لیگ فوتسال جهت برنامه ریزی شش هفته اول لیگ طبق نظر کادرفنی بدون از دست دادن یک بازی کوتاه که. با توجه به توان کادرفنی و سخت کوشی بازیکنان معتقدیم بچه ها تا آخرین نفس مبارزه خواهند کرد.

دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در سخنانی کوتاه با قدردانی از زحمات بازیکنان، کادرفنی و فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: فوتسال یکی از ورزش های پرطرفدار در بین مردم ایران است، به همین دلیل این کار را انجام خواهم داد. شما و طرفین را با علاقه زیاد دنبال کنید.”

وی گفت: برای شادی مردم به زمین می روید، این تصمیم بسیار خوبی است که قبل از سفر به ازبکستان در حرم حضرت رضا (ع) حضور داشته باشید زیرا ورزش حرفه ای همچنان با کشتی پیوند خورده است. . ما.”

وزیر ورزش و جوانان افزود: در شهر تاریخی بخارا که فرهنگ ایرانی در آن ریشه دارد به روستا می روید و تجربه ای متفاوت و خاطره انگیز خواهد بود.

وحید شمسایی مربی تیم ملی با تمجید از وزیر ورزش گفت با وجود همه مشکلات از هیچ تلاشی برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران دریغ نمی کنیم.

تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی 2024 سه شنبه 29 شهریور ایران را به مقصد ازبکستان ترک می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.