افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

برکناری جواد نکونام از سرمربیگری استقلال/ منشا اختلاف مشخص شد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 355897
برکناری جواد نکونام از سرمربیگری استقلال/ منشا اختلاف مشخص شد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، بیانیه چند روز پیش باشگاه استقلال که در آن از جواد نکونام حمایت نکرد، نشان می دهد که مالکان این باشگاه تصمیم گرفته اند به همکاری با این مربی جوان پایان دهند و به دنبال جایگزینی برای او هستند. ادامه . شکست مقابل استقلال خوزستان آتش اختلافی را که از چند […]

به گزارش خبرنگار مهر، بیانیه چند روز پیش باشگاه استقلال که در آن از جواد نکونام حمایت نکرد، نشان می دهد که مالکان این باشگاه تصمیم گرفته اند به همکاری با این مربی جوان پایان دهند و به دنبال جایگزینی برای او هستند. ادامه .

شکست مقابل استقلال خوزستان آتش اختلافی را که از چند ماه پیش بین جواد نکونام و مدیران این هلدینگ آغاز شده بود شعله ور کرد، از این رو مالکان این باشگاه به فکر انتخاب سرمربی جدید و تسریع در روند مذاکرات برای انتخاب جانشین هستند. نکونام.

شاید به همین دلیل بود که در هفته ای که تغییر مربی برای تیمی مرسوم نیست، با گزینه های خارجی مذاکره کردند تا بعد از گذشت سه هفته از فصل جدید و اولین شکست استقلال، مربیان خود را عوض کنند. .

این نشان داد که اختلاف مدیریت هلدینگ خلیج فارس با جواد نکونام به حدی است که در پایان هفته سوم تصمیم به انتخاب مربی جدید گرفتند. در این میان برخی از واسطه‌ها که از این انتقال و حضور مربی خارجی سود می‌برند دست نخورده ننشستند و گزینه‌های متعددی را برای سرمربیگری یکی از آنها به مدیران هلدینگ ارائه کردند.

اما پس از اینکه جواد نکونام متوجه قطعی بودن تصمیم مدیریت هلدینگ برای اخراج وی شد، سکوت چند هفته ای خود را شکست و در مصاحبه ای طولانی به انتقاد از فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرداخت و او را مقصر تمامی اتفاقات ناخوشایند دانست. از روزها و هفته های اخیر وارد شده

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در تمام مصاحبه های فصل گذشته خود یک بار هم قول قهرمانی آبی ها را نداده بود تا دل مالکان این باشگاه را به دست بیاورد، در این فصل نوید قهرمانی داد اما این وعده تاثیری بر مالکان نداشت. تصمیم گرفته و به زودی رسما نکونام را برکنار کرده و گزینه مورد نظر خود را به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی خواهند کرد.

اگرچه واسطه ها چندین مربی مطرح و نام آشنا را به مسئولان باشگاه معرفی کرده اند تا گزینه سرمربیگری آنها باشد، اما برخی از سرمربیان سرشناس از جمله ساپینتو و استراماچونی افراد جدی تری برای حضور روی نیمکت استقلال هستند. هرچند گفته می شود شانس ساپینتو برای حضور در ترکیب آبی ها بیشتر است.

در خصوص اختلافات پشت صحنه نکونام با مدیران هلدینگ خلیج فارس، گفته می شود که برخی از عوامل این هلدینگ مدت هاست که خواستار دیکته برخی از بازیکنان مورد نظر خود برای نکونام بوده اند، اما سرمربی آبی ها خواسته است. آنها از چند روز پیش درخواست کردند که اخراج او را آغاز کنند که این کار از ماه گذشته انجام می شود، اما شکست مقابل استقلال خوزستان این تصمیم را قطعی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.