افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کوچک کردن بینی با زنجبیل در 10 روز / به این ترتیب بینی خود را در آینه تشخیص نخواهید داد

  • کد خبر : 355785
کوچک کردن بینی با زنجبیل در 10 روز / به این ترتیب بینی خود را در آینه تشخیص نخواهید داد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه سعی می کنند ظاهر خود را بهتر کنند و زیباتر از آنچه هستند به نظر برسند، بنابراین راه های زیادی در پیش است که مثلا یکی از آنها جراحی است. درمان های زیبایی و تزریق ژل وجود دارد. پرکننده ها و مانند آن، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه سعی می کنند ظاهر خود را بهتر کنند و زیباتر از آنچه هستند به نظر برسند، بنابراین راه های زیادی در پیش است که مثلا یکی از آنها جراحی است. درمان های زیبایی و تزریق ژل وجود دارد. پرکننده ها و مانند آن، اما این مشکل خطرات خاص خود را دارد، بنابراین توصیه می کنیم از روش های راحت تری استفاده کنید، مثلا اگر می خواهید لب هایتان بزرگتر به نظر برسد. برو یاد بگیر که چطور با آرایش و آرایش روی لب ها تاکید کنی. این قسمت از صورت شما با ترفندهایی که وجود دارد دیدنی به نظر می رسد.

به این ترتیب یکی از بهترین راه ها برای زیبایی چهره استفاده از ترفندهای آرایشی است که برای این کار فقط باید کمی مهارت داشته باشید و البته برای مثال اگر مژه هایتان کوتاه است، لوازم آرایشی خوبی را انتخاب کنید. پشت است، شما باید بهترین ریمل ها را برای مژه های کوتاه و کم پشت انتخاب کنید تا از آنها استفاده کنید و مژه هایتان را پرتر، بلندتر و زیباتر از آنچه هستند نشان دهید. اما در این بین راه دیگری برای رسیدن به زیبایی وجود دارد و آن استفاده از خون و محلول های طبیعی است، مثلا اگر پوستی صاف می خواهید می توانید از خواص آب سفید برای پوست خود استفاده کنید یا اگر می خواهید بینی خود را کوچک کنید که بدون هیچ کاری به یک سری درمان های طبیعی و خانگی متوسل می شوید که در این مقاله تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از زنجبیل برای کوچک کردن بینی

یک لایه چسبناک با آب و پودر زنجبیل درست کنید و سپس روی ناحیه بینی که می خواهید کوچک شود قرار دهید و بعد از یک ربع بشویید. البته در نظر داشته باشید که انجام این کار را به افرادی که ممکن است آلرژی یا سوزش زیاد داشته باشند توصیه نمی کنیم، بنابراین ابتدا مقدار کمی از آن را روی بازوی خود آزمایش کنید و در صورت عدم حساسیت آن را به بینی خود بمالید و ببینید. نتیجه از آن لذت ببرید زیرا این ماده می تواند با کوچکتر کردن بینی شما معجزه کند.

کوچک کردن بینی

بینی را با یخ کوچک کنید

تعدادی از مواد وجود دارند که تا زمانی که برای هدف خاصی استفاده نشوند، متوجه خواص منحصر به فرد آنها نمی شوید، مثلاً یکی از آنها یخ برای کوچک کردن بینی است! اصولاً این دستورالعمل کوچکتر کردن بینی یکی از ساده ترین دستورالعمل هایی است که امروزه می تواند معجزه کند. برای استفاده از آن کافی است یک تکه یخ را داخل یک پارچه تمیز قرار دهید و سپس پارچه را روی بینی خود قرار دهید. روزی چند دقیقه به طوری که بینی شما در اثر سرما متورم شده و کوچکتر از آنچه هست به نظر برسد.

البته باید بگوییم که اگر مشکلات سینوسی یا عفونت های دیگری در صورت خود دارید، نباید از این روش برای کاهش سایز خود استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که نباید این روش را برای مدت طولانی انجام دهید و باید پس از مدتی آن را به طور کامل قطع کنید زیرا ممکن است عوارضی داشته باشد.

کوچک کردن بینی

از خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل برای کوچک کردن بینی خود استفاده کنید.

یک نسخه طبیعی و کاهش دهنده برای بینی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی در این زمینه داشته باشد. برای این کار کافی است یک قاشق چایخوری خمیر دندان را با یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و همچنین یک قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط کنید. سپس مخلوط به دست آمده را به مدت نیم ساعت روی بینی خود قرار دهید و فراموش نکنید قبل از استفاده از این مخلوط، بینی خود را با آب و صابون بشویید و خشک کنید، سپس بعد از نیم ساعت و در صورت احساس خشکی بینی خود را با آب گرم بشویید. روی آن از نرم کننده استفاده کنید. اگر روزانه از این ترکیب برای بینی خود استفاده کنید، بعد از ده روز می توانید نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.

کوچک کردن بینی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.